چند خبر کوتاه از استقلال

باشگاه استقلال با یک شرکت اقتصادی دیگر قرارداد همکاری امضاء کرد تا بخشی از مشکلات اقتصادی این باشگاه رفع شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه، باشگاه استقلال با یک شرکت جدید قرارداد تجاری و اقتصادی امضاء کرد.

                             

* قرارداد اقتصادی و تجاری میان باشگاه استقلال و شرکت بازار تهاتر ایرانیان

در قسمتی از این قرارداد آمده شرکت بازار تهاتر ایرانیان جهت ارایه خدمات به هواداران باشگاه ابتدا برای عضویت در باشگاه هواداری، فراخوانی صادر خواهد کرد.

در ادامه نیز کارت تخفیف شرکت تهاتر ایرانیان جهت خرید از مراکز طرف قرارداد باشرکت، برای متقاضیان صادر میشود و به ازای هر خرید، درصد قابل توجهی ازسود خالص حاصله نیز به حساب باشگاه استقلال واریز میگردد.

در واقع استفاده از این کارت هم به نفع هواداران خواهد بود و هم باعث سودرسانی به باشگاه استقلال وایجاد درامد پایدار می‌شود.


  

* سفر عجیب معاون حقوقی باشگاه استقلال به قطر

با توجه به بالا رفتن قیمت ارز در ایران، تیم‌های مختلف ورزشی موظف هستند برای شرکت در مسابقات برون مرزی، کمترین همراه را با خود داشته باشند تا جلوی هزینه‌های اضافی گرفته شود.با توجه به بالا رفتن قیمت ارز در ایران، تیم‌های مختلف ورزشی موظف هستند برای شرکت در مسابقات برون مرزی، کمترین همراه را با خود داشته باشند تا جلوی هزینه‌های اضافی گرفته شود.

در جمع اعضای کاروان تیم فوتبال استقلال برای سفر به قطر جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، نام اسدالله مقدم معاون حقوقی باشگاه استقلال به همراه معاون بین‌الملل این باشگاه نیز دیده می‌شود.

با توجه به بالا بودن هزینه‌ها این سؤال مطرح می‌شود که لزوم حضور معاون حقوقی باشگاه در سفر به قطر چیست؟ قرار است در کشور قطر چه اتفاقی بیفتد که معاون حقوقی باشگاه در این سفر حضور دارد؟


 

* روزبه چشمی به دیدار برابر الشرطه عراق می‌رسد

روزبه چشمی که در اواخر فصل گذشته دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داد. با این حال مصدومیت چشمی به طور کامل برطرف شده و او می تواند در بازی با الشرطه عراق و الاهلی عربستان در ترکیب استقلال به میدان برود.


 

* قرارداد قایدی در قطر اصلاح می شود

مهدی قایدی مهاجم جوان و بوشهری تیم استقلال که فصل بسیار موفقی را با آبی پوشان گذراند، بعد از سفر مدیران باشگاه به قطر اصلاح شده و متممی به آن اضافه می شود.

فایدی در آخرین روزهای حضور تیم در تهران جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد که خروجی آن اضافه شدن متمم به قرارداد وی و اصلاح رقم قراردادش نسبت به فصل پیش بود.

به احتمال فراوان مدیران استقلال بعد از حضور در قطر به منظور ایجاد اعتماد بیشتر بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این مهاجم جوان را با اضافه کردن یک متمم اصلاح خواهند کرد.


 

* غیبت مشکوک سعادتمند در جلسه هیئت مدیره استقلال

جلسه امروز هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال، امروز (دوشنبه) در دفتر شخصی حجت نظری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مباحث مختلفی بحث و گفت‌وگو شد و طبق اظهارات مشاور مدیرعامل استقلال، قرار است تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف حضور استراماچونی در جمع آبی‌پوشان پایتخت مشخص شود.

یکی از نکات مهم و عجیب این جلسه، غیبت احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال بود. در حالی که گفته شده بود سعادتمند در این جلسه حضور داشته است، اما طبق آخرین اطلاعات موجود مدیرعامل استقلال غایب مهم این جلسه بوده است.

هنوز به طور مشخص دلیل این غیبت فاش نشده است اما باید دید چه اتفاقی افتاده است که سعادتمند غایب یکی از مهم‌ترین جلسه‌های هیات مدیره باشگاه بوده است

اخبار استقلال

 

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ تکذیب خبر تغییر کارگزار استقلال؛ اعتراض استقلالی ها به AFC!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار