محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان چاره‌ای جز پیروزی مقابل الاهلی ندارند و باید هجومی فوتبال بازی کنند و این دیدار را با اختلاف 2 گل ببرند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد دیدار استقلال مقابل الشرطه در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* بازیکنان استقلال در نیمه اول بسیار سردرگم، خسته و بی‌برنامه بودند

بازی دو نیمه متفاوت داشت. بازیکنان استقلال بسیار سردرگم، خسته و بی‌برنامه بودند. خط هافبک استقلال آماده نبود و بازیکنان این تیم نتوانستند دیاباته و قائدی را صاحب موقعیت کنند و از طرف دیگر مالکیت میدان را در اختیار نداشتند. از سوی دیگر بازیکنان الشرطه در نیمه اول خوب بازی کردند و به جز گلی که به ثمر رساندند، یکی دو موقعیت ایجاد کردند. مدافعان استقلال در این نیمه تمرکز لازم را نداشتند و به راحتی بازیکنان حریف را در موقعیت گل قرار می‌دادند.

* علی کریمی و مطهری باید از ابتدا بازی می‌کردند

من معتقدم که علی کریمی تأثیر زیادی روی عملکرد تیمی استقلال دارد و با وجود خستگی که داشت اگر از ابتدا در ترکیب قرار می‌گرفت، استقلال میانه میدان را در اختیار می‌گرفت. ارسلان مطهری هم در حال حاضر باانگیزه‌ و آماده‌ترین مهاجم استقلال است و هر وقت هم که بازی کرده یا گل زده است و یا روی گل‌های به ثمر رسیده تأثیر بسزایی داشته است. در بازی مقابل الشرطه دیاباته و قائدی صد درصد آماده نبودند و مطهری می‌توانست به جای یکی از آنها از ابتدا بازی کند. با شروع نیمه دوم و آمدن علی کریمی و ارسلان مطهری نوع بازی استقلال تغییر کرد و با توجه به اینکه الشرطه می‌خواست حفظ نتیجه کند، شاگردان نامجومطلق بازی را کاملاً در اختیار گرفته بودند. آبی‌پوشان اگر خوش‌شانس بودند حتی می‌توانستند پیروز میدان شوند. در به ثمر رسیدن گل استقلال هم کریمی و مطهری دو بازیکن تعویضی تأثیرگذار بودند و اگر در بازی بعدی مقابل الاهلی از ابتدا بازی کنند بیشتر می‌توانند به تیم نامجومطلق کمک کنند.

* شانس صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسیار پیچیده شده است

شرایط برای صعود استقلال پیچیده شده است و این تیم باید حتماً پیروز شود، آنهم با اختلاف دو گل. آبی‌پوشان چاره‌ای جز پیروزی ندارند و باید هجومی فوتبال بازی کنند. بازیکنان باید خوب ریکاوری کنند و از لحاظ ذهنی و روانی برای بازی با الاهلی آماده شوند و به چیزی جز سه امتیاز و صعود فکر نکنند.

* همه ما پیشکسوتان استقلال از کادر فنی حمایت می‌کنیم

من به مجید نامجومطلق خسته‌نباشید می‌گویم. او ریسک بزرگی کرد که در این شرایط مسئولیت فنی تیم را قبول کرد. همه پیشکسوتان از کادر فنی استقلال حمایت می‌کنند و امیدواریم که در نهایت استقلال از این گروه صعود کند و تمام اعضای تیم نتیجه تلاش‌های چند ماه گذشته‌شان را بگیرند.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی بد مقابل الشرطه؛ بازی با الاهلی بازی مرگ و زندگی شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار