نامجو مطلق

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت:  فردا محکوم به پیروزی هستیم و برای رسیدن به آن باید از اشتباهات بازی گذشته درس بگیرم و برای موفقیت تلاش کنیم.

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی، پاسخگوی سوالات خبرنگارن بود که در ادامه می خوانید:

      

یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در مسیر بودیم

در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در مسیر بودیم، آن هم به خاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و بسیار عصبانی هستم.

فردا محکوم به پیروزی هستیم

فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از این تیم داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به پیروزی هستیم.

* از بازی گذشته درس می‌گیریم تا فردا موفق شویم

همانطور که بعد از بازی با الشرطه عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و به خاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند اما نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم. ما به تیم مقابل و انگیزه‌های بازیکنان آنها کاری نداریم. انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان می‌جنگیم.

* ما نیاز به آرامش داریم و امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید

امیدوارم اتفاق امروز که برای ما افتاد، آخرین اتفاق باشد، چرا که برای دیدار فردا نیاز به تمرکز داریم. اتفاق امروز برای ما خوشایند نبود و امیدوارم اولین و آخرین بار باشد که چنین اتفاقی می‌افتد. ما نیاز به آرامش داریم و امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مجید نامجو مطلق: با شرایط خوبی وارد قطر نشدیم؛ مجوز بازی کردن شجاعیان از سوی فدراسیون ایران صادر نشده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار