فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال اتفاق خوبی است زیر ا فکری با وجود جوانی  تجربه کافی را برای هدایت استقلال دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با خبرنگار تسنیم در خصوص شرایط آبی پوشان با هدایت محمود فکری و همچنین تغییرات مدیریتی در این باشگاه توضیحاتی داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* انتخاب محمود فکری انتخاب خوبی بود
درست است که فکری  جوان است اما تجربه دارد و انتخاب خوبی صورت گرفته است. نفرات خوبی در کنار فکری در کادرفنی استقلال قرار دارند. مرفاوی، دین‌محمدی و برهانی سال‌ها در استقلال بازی کرده‌اند و از لحاظ فنی می‌توانند کمک خوبی به سرمربی تیم داشته باشند. از سوی دیگر نصرالله عبداللهی و پرویز مظلومی در کنار تیم هستند که می‌توانند نقش مهمی در موفقیت تیم داشته باشند. مدیران باشگاه باید از کادرفنی حمایت کنند و مثل گذشته نباشد که در کوران مسابقات با ایجاد حاشیه ذهنیت و تمرکز سرمربی و دستیارانش را از بین ببرند.
 * جایگاه و وظایف افراد در استقلال باید مشخص باشد
جایگاه و وظایف افراد در این تیم باید مشخص باشد و برای نفراتی که در کنار تیم هستند مهمترین‌ موضوع باید موفقیت استقلال باشد و این‌طور نباشد که هر کدام نظرات خودشان را مطرح کنند. حرف اول در مسائل فنی را باید فکری بزند و همه باید از او حمایت کنند.
* همه باید به موفقیت استقلال کمک کنیم
همه باید به موفقیت استقلال کمک کنیم. کادرفنی و تمام اعضای استقلال باید با آرامش و تمرکز کارشان را انجام دهند. مدیریت باشگاه نقش مهمی در کم کردن حاشیه‌ها دارد و با مدیریت قوی می‌توانند تاثیر بسیاری در موفقیت استقلال داشته باشند.
* هواداران باید صبور باشند و شرایط را تحمل کنند
با توجه به شرایط موجود در کشور تقریبا همه تیم‌ها زمان کمی برای آماده‌سازی خواهند داشت؛ اگرچه شرایط آبی‌پوشان یک مقدار متفاوت است. استقلال از کادرفنی تا بازیکن تغییرات زیادی داشته، به همین خاطر ممکن است هماهنگی و پیاده کردن تفکرات کادرفنی زمان بیشتری ببرد و هواداران باید صبور باشند و شرایط را تحمل کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هادی طباطبایی: عزمی برای حل کردن مشکلات استقلال وجود ندارد؛ مجلس از ابزار استیضاح استفاده کند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار