هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما دیگر از وزارت ورزش انتظاری نداریم، از حالا به بعد انتظار ما تنها از مجلس است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال و برگزاری نشست با نمایندگان مجلس، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

انتظارات از مجلس بسیار بالاست

وقتی کار به مجلس رسیده یعنی انتظار الان بسیار بالاست. من به نمایندگان مجلس هم گفتم گرچه دیر ورود کردید، اما باز هم جای خوشحالی دارد که به این موضوع ورود کردید. وزارت ورزش هم حالا می‌بیند یک نهاد بالادستی آمد بالای سرش که بر نوع رفتار و مدیریتی‌اش نظارت دارد. 

حال که مجلس به بحث استقلال و دغدغه‌های هوادارانش ورود کرد انتظار داریم اتفاقات خوبی بیفتد. مجلس باید از ابزارهای خودش مثل تذکر، طرح سئوال و حتی استیضاح استفاده کند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده که دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس که تحت نظر وزارت ورزش هستند از نظر مالی و مدیریتی در شرایط بحرانی قرار دارند.

وزارت ورزش هیچ برنامه مشخصی برای استقلال ندارد

بحث مفصلی در خصوص استقلال مطرح شد و سئوالات ما از طریق نمایندگان مجلس از معاونین وزیر مطرح شد که هیچ پاسخ قانع کننده‌ای وجود نداشت. متاسفانه آقایان قصد داشتند با طرح بحث‌های انحرافی جلسه را از مسیر خودش منحرف کنند و بحث را به جایی بردند که احساس کردیم به شعور ما توهین می‌شود. طرح بحث‌های زیر ساخت در ورزش که وظیفه ذاتی وزارت ورزش است در این جلسه اصلاً درست نبود.

در یک جمله می‌گویم ماحصل جلسه مشخص کرد وزارت ورزش هیچ برنامه مشخصی برای استقلال ندارد. آنها خیلی هم از عملکردشان در این باشگاه رضایت داشتند و به تصور خودشان بهترین عملکرد را داشتند. گفتند خدا را شکر هیات مدیره باشگاه کامل است و سرپرست مدیرعاملی هم دارد. اما سئوال ما این است که مکانیزم انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل چیست و چرا باشگاه در سال‌های اخیر اینقدر بی ثبات بوده است.

استقلال باشگاه بزرگی است و کار آن باید به دست انسان‌های متخصص و بزرگ سپرده شود که در اندازه همین باشگاه باشند. وقتی کار به آدم‌های غیر متخصص سپرده می‌شود نتیجه همین می‌شود که الان می‌بینیم.

ما دیگر از وزارت ورزش انتظاری نداریم

حالا که مجلس به این بحث ورود کرده اهمیت بالای آن مشخص شده است و از حالا به بعد انتظار ما تنها از مجلس است. ما دیگر از وزارت ورزش انتظاری نداریم چون اگر قرار بود کاری انجام دهند تا حالا انجام داده بودند. تا امروز ما خیلی گفتیم و گوش شنوایی در وزارت ورزش نبود و از حالا به بعد مطالبه گری ما به جای وزارت ورزش از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در این نهاد می‌باشد. وزارت ورزش اگر قرار بود اقدام مثبتی انجام دهد تا حالا انجام داده بود. امیدوارم اتفاقاتی در پیش باشد که در نهایت به سود فوتبال و ورزش باشد.

    

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هادی طباطبایی: عزمی برای حل کردن مشکلات استقلال وجود ندارد؛ مجلس از ابزار استیضاح استفاده کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار