ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته اول لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل مس رفسنجان مشخص شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان از هفته اول لیگ برتر فصل 1399/1400 که از ساعت 16:30 امروز(شنبه 17 آبان 99) در  ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان

به گزارش استقلال نیوز، لیگ برتر فصل 1399/1400 از امروز در حالی برای استقلال آغاز می شود که به لطف مدیریت ضعیف، آبی پوشان با پنجره بسته پا به این رقابت ها می گذارند. محمود فکری در اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت استقلال می خواهد کارش را با پیروزی آغاز کند تا از همین ابتدا هم قدمی محکم برای ادامه لیگ بردارد و هم از فشار هفته های آغازین لیگ خارج شود.

حریف امروز استقلال مس رفسنجان است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و تیمی ناشناخته و پر انگیزه محسوب می شود اما نبود بازیکنان تازه به خدمت گرفته بهانه خوبی برای کادرفنی استقلال برای عدم نتیجه گیری نیست.

* درون دروازه استقلال در اولین بازی لیگ سید حسین حسینی قرار گرفته است. حسینی انگیزه زیادی برای درخشش و حفظ جایگاه خود در تیم دارد چون می داند رقیب سرسختی چون رشید مظاهری منتظر تزلزل او است.

در خط دفاعی عارف غلامی و سیاوش یزدانی در مرکز خط دفاعی بازی خواهند کرد و غفوری و میلیچ در راست و چپ خط دفاعی بازی می کنند.

در مرکز خط میانی مسعود ریگی به همراه فرشید باقری در مرکز و جلوتر از آنها فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند به کار گرفته شده اند.

در خط حمله هم با توجه به اینکه هنوز شیخ دیاباته آماده 90 دقیقه بازی کردن نیست، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری زوج خط حمله استقلالِ محمود فکری را تشکیل می دهند.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: حسین پورحمیدی، علیرضا انصاری، محمد دانشگر، فردین رابط، امیرحسین خدامرادی، سید سجاد آقایی، سینا خادم پور، شیخ دیاباته.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

دیدارهای استقلال در فصل 1399/00

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار