شاهین طاهرخانی

مدافع جوان سابق استقلال گفت: در ابتدای فصل از قطر پیشنهاد داشتم اما سعادتمند گفت بمان، ما به تو نیاز داریم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، شاهین طاهرخانی مدافع جوان سابق تیم استقلال، در گفتگو با فارس، در خصوص دلایل جدایی ناگهانی اش از استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

     

 

می خواهم اول از تمام حامیانم تشکر کنم

در ابتدا می خواهم از کسانی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر کنم. اینکه چرا از استقلال جدا شدم را باید از مسئولان باشگاه و مسئولان فنی تیم سوال کنید. من در این مدت تمرین کردم، در بازی های دوستانه حاضر شدم و همه چیز خوب بود اما به یکباره شاهد تغییر رفتارها شدم. وقتی با کادر فنی صحبت کردم و دلایل تغییر رفتار آنها را پرسیدم گفتند اگر این شرایط را دوست نداری به باشگاه برو و رضایتنامه بگیر!

باشگاه به من اعلام عدم نیاز کرد

وقتی این صحبت را شنیدم باورم نشد، 2-3 روزی در تمرینات تیم شرکت نکردم و به باشگاه رفتم و متوجه شدم باشگاه به من اعلام عدم نیاز کرده است. وقتی من را نمی خواهند و تمایل ندارند که در تیم بمانم، وقتی به یک بازیکن جوان که کوه انگیزه است بی توجهی می شود و خیلی راحت می گویند برو، من هم می روم.

ادعایی ندارم اما کوهی از انگیزه هستم

هیچ ادعایی ندارم اما می دانم کوهی از انگیزه هستم.شما مطمئن باشید که من راهم را در جای دیگر پیدا می کنم. در این چند سال که در تیم استقلال حضور داشتم نه دنبال رسانه بودم و نه دنبال فالوور!

همه بدانند وقتی  جایی من را نمی خواهند من هم 10 برابر نمی خواهم که بمانم. وقتی به من احترام نمی گذارند نمی توانم  چنگ بزنم و شخصیت خودم را زیر سوال ببرم.

ابتدای فصل از باشگاه الشحانیه قطر پیشنهاد داشتم

ابتدای همین فصل از باشگاه الشحانیه قطر پیشنهاد داشتم و این باشگاه نامه رسمی برای جذب من زد، در آن زمان آقای سعادتمند اعلام کرد تیم به تو نیاز دارد و تو جوان و سرمایه باشگاه هستی، در اینجا بمان و قراردادت را هم تمدید کن.

مطمئن باشید به هر تیمی بروم کار را می گیرم

خدا را شکر می کنم که هر وقت به من فرصت رسید کم نگذاشتم، الان هم آنقدر از خودم مطمئن هستم که مطمئن باشید به هر تیمی بروم کار را می گیرم. همانطور که گفتم هیچ ادعایی ندارم ولی عیار بازیکن خوب در بازی بزرگ مشخص می شود، خدا را شکر در بازی های بزرگ مربی از من راضی بود. فصل قبل در بازی با الریان، بازی با الکویت و... برای تیم بازی کردم. از 10 بازی که برای استقلال بازی کردم فقط 1 بازی را باختیم که آن هم مقابل الاهلی بود که پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند.

* تا یکی دو روز آینده تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد

از شب گذشته هم خیلی ها با من تماس گرفته اند ولی فعلا یکی دو روز صبر می کنم و بعد از آن تیم جدیدم را مشخص خواهم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه مدیران باشگاه استقلال با توجه به اعلام عدم نیاز کادرفنی به شاهین طاهرخانی بلافاصله قرارداد او را فسخ و رضایتنامه‌اش را دادند!

فسخ قرارداد بازیکنان جوان دادن رضایتنامه به آنها یکی از احمقانه‌ترین کارهایی است که مدیران استقلال به راحتی آن را انجام می‌دهند‌.

متاسفانه باشگاه استقلال به جای استفاده بهینه از جوانان آینده دار خود تنها در جهت سوزاندن استعداد‌های خود گام برمی‌دارد.

به چه دلیل نباید امثال طاهرخانی‌ها به صورت بازیکن قرضی راهی تیمی دیگر شوند و پس از کسب تجربه در صورت نیاز به استقلال برگردند؟

کادرفنی از بازیکنی خوشش نمی‌آید یا اینکه آن بازیکن جوان جایی در برنامه‌های او ندارد و نسبت به او اعلام عدم نیاز می‌کند، نقش مدیریت در این مواقع چیست؟

تنها فسخ قرارداد، اهدای رضایتنامه و گرفتن تعهدنامه مالی مبنی بر اینکه باشگاه دیگر طلبی به آن بازیکن ندارد؟

آیا نمی‌شود از آن بازیکن جوان درآمدزایی بهینه کرد؟

به هر حال از مدیریتی که از ذوق باز کردن پنجره بسته استقلال(آن هم بعد از عدم راهیابی به فینال آسیا که واقعا مستحق آن بودیم) استوری مشترک اینستاگرام می‌گذارند بیشتر از این انتظار نمی‌توان داشت.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفتمین تمدیدی فصل جدید آبی ها/ مدافع مورد تایید استرا همچنان در استقلال؛ شاهین طاهرخانی سه ساله تمدید کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار