شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پنجره نقل انتقالاتی استقلال باز شد و این تیم هفته اول را با نتیجه خوبی شروع کرد اما به یکباره آرامش از این تیم گرفته شد!  

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و بحث عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

     

انگار نمی خواهند استقلال آرامش داشته باشد

استقلال لیگ برتر را با پیروزی مقابل مس رفسنجان خوب شروع کرد و باشگاه بعد از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به آرامش نسبی رسید، اما متأسفانه اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست، مثل صادر شدن رأی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی. از طرف دیگر، باشگاه مدیرعامل ندارد. این مسائل هم هواداران هم پیشکسوتان را اذیت می کند.

* هدف آقایان تبدیل استقلال به یک تیم محلی است!

باشگاه استقلال را کوچک کرده‌اند و این موضوع زجرآور است. هر سال مدیرعامل باشگاه به همراه اعضای هیئت مدیره تغییر می‌کنند. این اتفاق در یک فصل حتی چند بار هم تکرار می‌شود. در هیچ کجای دنیا چنین چیزهایی را نمی‌بینیم. از گذشته تا الان، بزرگان زیادی در استقلال حضور داشته‌اند، اما در چند سال اخیر این باشگاه را کوچک کرده‌اند. فراموش نکردیم فصل گذشته 16، 17 بازیکن جدا شدند و استقلال را تبدیل به یک تیم محلی کردند

* امسال یک تیم استقلالی در کادر فنی حضور دارد

امسال یک تیم استقلالی در کادر فنی حضور دارد. محمود فکری، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی و ... اکیپ خوبی هستند و امیدوارم تا پایان فصل آنها را اذیت نکنند و اجازه دهند کارشان را انجام دهند. امسال فصلی است که استقلال باید نتیجه بگیرد و امیدوارم فکری بتواند از عهده این کار بربیاید.

* فکر نمی‌کنم اسکوچیچ به راحتی از نام غفوری بگذرد

تیم ملی با آمدن دراگان اسکوچیچ، تغییر و تحولاتی داشته است. هنوز نمی‌دانیم سرمربی جدید چه تفکراتی دارد، اما من تا اینجا او را مربی بادانشی دیدم. او سعی می‌کند تیمش فوتبال مدرن را به نمایش بگذارد. البته این مسئله را باید در نظر گرفت که تیم ملی باید در مسابقات آینده برای صعود به جام جهانی نتیجه بگیرد، چرا که ایران در زمان هدایت کارلوس کی‌روش حریف قدری برای تیم‌های مختلف بود. از یک طرف هم در رابطه با عدم دعوت چهره‌هایی چون وریا غفوری انتقادهایی مطرح می‌شود. فکر نمی‌کنم اسکوچیچ به راحتی از نام غفوری بگذرد و شاید در حال آزمون چند گزینه در پست‌های مختلف است.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

حکم پرونده استراماچونی به استقلال رسید/ آقای وزیر خودت تاوان بده!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار