چند خبر کوتاه از استقلال

انگار قرار نیست مهدی علی نژاد دست از سر تیم مظلوم استقلال بردارد و به روش های مختلف در سالهای اخیر به دنبال نابودی پُرافتخارترین تیم ایران است.   

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال (تاج) جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و طی آن از سرپرستی احمد مددی حمایت شد!

      

* در جلسه شب گذشته هیات مدیره استقلال چه گذشت؟

در جلسه دیشب هیات مدیره استقلال به دلیل این که هنوز هیچ گزینه ای برای مدیر عاملی استقلال نهایی نشده بود، قرار بر این شد که فعلا احمد مددی به کار خود در استقلال ادامه دهد.
اعضای هیات مدیره استقلال بار دیگر مخالفت خود را با مدیر عاملی احمد مددی اعلام کرده و گفتند او را گزینه مناسبی برای مدیر عاملی نمی دانند. از این رو قرار شد هیات مدیره استقلال گزینه های مورد نظر خود را اعلام کنند‌.
نکته قابل توجه این که علی نژاد معاون وزیر تنها حامی مددی است و اعتقاد دارد وی گزینه خوبی برای مدیر عاملی است.

دخالت های بی دلیل و بی جا علی نژاد در امور باشگاه استقلال سالها باعث ناکامی پُرافتخارترین تیم ایران شده است و متاسفانه مسئولین مربوطه به این حرکت های مشکوک این شخص ورود نمی کنند.


 

 * استقلال رسما به حکم استراماچونی اعتراض کرد

کمیته انضباطی فیفا چندی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال ضمن ارائه مشروح پرونده شکایت آندره‌ آ استراماچونی، این باشگاه را به پرداخت مبلغ یک‌میلیون و 359 هزار یورو بابت مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین آبی‌پوشان محکوم کرد. به‌خلاف پرونده‌های قبلی، این بار مسئولان استقلال مدعی‌ اند مدارکی را در اختیار دارند که می‌تواند باعث کسر از مبلغ یادشده شود. این مدارک شامل دست‌خط‌های استراماچونی برای کاهش قرارداد دوساله‌اش به یک سال است، در دست‌خط دیگری از استراماچونی، این مربی به‌صراحت اعلام کرده که حقوقش بیشتر از دو ماه به تعویق نیفتاده است.

از طرفی، حقوق معوق یکی از ماه‌های همکاری دو طرف توسط مدیران استقلال به حساب استراماچونی واریز شده و حقوق ماه دیگر نیز که در ترکیه حواله شده بود، برگشت خورده است، این مسئله از نظر مسئولان استقلال نشان می‌دهد که در پرداخت مطالبات استراماچونی حسن‌نیت‌شان را نشان داده بودند و این مربی خودش تصمیم به جدایی گرفته است،

به همین دلیل، مسئولان استقلال امروز (یکشنبه) رسماً اعتراض خود به پرونده استراماچونی را برای ثبت در دادگاه ورزشی CAS ارسال کردند. گفته می‌شود با توجه به درخواست باشگاه استقلال و همچنین لایحه 300صفحه‌ای استراماچونی، دادگاه CAS از سه قاضی برای این پرونده استفاده می‌کند.


 

* مشاور اجرائی باشگاه استقلال مشخص شد

با اعلام احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، محمدرضا نصرتی به عنوان مشاور اجرائی باشگاه استقلال منصوب شد. 

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ قرارداد جدید شجاعیان در هیات فوتبال ثبت شد؛ پورحمیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت!

دیدگاه‌ها  
SS
0 #1 SS 1399-08-25 15:11
کی هست این نصرتی؟
لعنت به وزارت لنگی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار