باشکاه استقلال

احمد مددی که خود وجودش باعث آزار هواداران استقلال شده است و چه بسا روزهای آخر سرپرستی استقلال را سپری کند در حال برهم زدن ارکان باشگاه استقلال است

 

 به گزارش استقلال نیوز، هدایت  آکادمی باشگاه استقلال (تاج) چندی پیش توسط احمد سعادتمند به مراغچیان پیشکسوت استقلال واگذار شد اما پس از چند ماه با سرپرستی موقت احمد ممدی ایشان در تصمیم عجیب مدیر آکادمی را برکنار و فریاد شیران دیگر پیشکسوت استقلال را برای این مهم در نظر گرفته است! 

* تبدیل آکادمی به شهر شام

تیم استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با حکم احمد مددی، ناصر فریاد شیران به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال منصوب شد.فریاد شیران دارای مدرک A از کنفدراسیون آسیا است سابقه سرمربی‌گری و مربی‌گری در تیم‌هایی چون نفت تهران، راه آهن و ... را در کارنامه خود دارد.
فریاد شیران همچنین سابقه مدیریت در آکادمی‌های استقلال، نفت تهران و ... را هم در کارنامه خود دارد.


 

* مرغچیان: بازیکن سفارشی مددی را نگرفتم برکنارم کرد

مراغچیان

مدیر پیشین آکادمی استقلال در گفتگو با فارس در خصوص برکناری از آکادمی این تیم گفت:

برکنار شدیم چون خوب کار کردیم و به این شکل از کار ما تشکر کردند! دلیل این کار را هم را باید خود مددی می داند. چون دیدند تیم ها را ساختیم و کارها رو به راه شده بود من را برکنار کردند.

من به مددی گفتم شما به خاطر کسانی که معرفی کردید و من قبول نکردم من را بر کنار کردید.من یک مصاحبه کردم و گفتم از زمانی که او سرپرست باشگاه شده یک تماس هم با او نتوانسیم بگیریم، شاید به خاطر همین ناراحت شده است.شما  ببینید امسال چقدر بازیکن به تیم بزرگسالان دادیم.

4 ماه زحمت کشیدیم، خودم صبح و شب در آکادمی حضور مستقیم داشتم، این هم دستمزد ما بود. او من را صدا کرد و گفت از شما تشکر می کنیم! حتی خواستند لوح تقدیر به من بدهند  ولی من گفتم آن لوح مال خودتان. هیچ تقدیرنامه ای نگرفتم و از باشگاه بیرون آمدم.

مددی از روز اول می گفت این افراد را بگذار ولی من قبول نکردم. از روز اول با او مشکل داشتیم. مددی نه استقلالی است و نه دلش برای استقلال سوخته است. او آمده که استقلال را ویران کند! او با حکم سرپرستی هر کاری که دوست دارد انجام می دهد! آنهایی که کار من را دیدند می توانند شهادت بدهند که چقدر برای آکادمی زحمت کشیدم.

در ابتدای فصل گفت حسن زاده را بردار و محمد فدایی را  در تیم امید بگذار. او گفت جانملکی را سرمربی تیم جوانان کن ولی باز هم من قبول نکردم. من باید تشخیص بدهم چه کسی مربی جوانان یا امید شود. حتی او آرش برهانی را قبول نداشت، برهانی رابط تیم امید و بزرگان بوده و تلاش کردیم رابط خوبی بین تیم امید و بزرگسالان ایجاد کنیم. شاید ما هم اشتباه کرده باشیم ولی سعی کردیم حق کسی ضایع نشود.

در این مدت که کار کردیم یک ریال به ما پول ندادند، ماهی 13-14 میلیون تومان هزینه خوابگاه را خودمان تقبل کردیم. صورت یکی از بازیکنان آسیب دید ولی هزینه عمل او را تقبل کردیم. تیم های ما لباس گرم و گرمکن نداشتند ولی حرفی نزدیم. در هر صورت خدماتی که کردیم بعدها مشخص می شود.


 

* هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال مشخص شد

آکادمی استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز (چهارشنبه) احکام اعضای هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال برای آقایان علی جباری، محمد نوری، آرش برهانی و خسرو حیدری صادر شد. به جز خسرو حیدری که به دلیل سفر نتوانست در باشگاه حضور پیدا کند، احکام سایر افراد نام برده شده از سوی احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعطا شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، این انتصاب و انتخاب های بی مورد بیش از اینکه هدف مثبتی داشته باشد باعث حاشیه سازی های بی دلیل و ناامید کردن جوان های است که در تیم های پایه چشم امیدشان به روزهای روشن است.

احمد مددی که خود به تنهایی در همین چند ماه گذشته به اندازه تمام مدیران چند سال اخیر ویرانی به جا آورده با چه رویکردی ساختار مهمی همچون آکادمی را به یکباره دگرگون می کند؟

مگر حکم مدیرعاملی آقایان صادر شده که دست به اقدامت بلند مدت زده و چنین تیشه به ریشه پشتیوانه استقلال می زنند؟

این آقایان که مشخص نیست با چه متر و معیاری مدیریت باشگاه بزرگ استقلال را به آنها سپرده اند، چه بسا طول عمر مدیریتشان در همین روزها به پایان برسد و این همه تغییرات بی دلیل برای چیست؟

فسخ قراردادهای بازیکنان جوان و آینده دار و تغییرات مدیریتی در باشگاه آن هم توسط کسی که پست های کوچک باشگاه استقلال برایش بزرگ است چه معنی دارد؟

 اعضای هیات مدیره که هماهنگی خود را در استوری گذاشتن در فضای مجازی به رخ هوادار می کشن چرا روزه سکوت گرفته اند و مقابل این رفتارها سکوت کرده اند؟

وزیر ورزش و جوانان برای یکسال هم نگذاشت استقلال رنگ آرامش را بگیرد و با حربه های همچون گماشتن امثال مددی سعی در به حاشیه کشیدن تیم آبی پوش دارد.

    

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار