محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ماشین سازی گفت: در هفته های نخست و با عدم هماهنگی بازیکنان مهم کسب سه امتیاز  و پیروزی است و بازی زیبا چندان ملاک نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست آنلاین خبری پس از دیدار استقلال و ماشین سازی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * در هفته های نخست مهم سه امتیاز است

 جا دارد به بازیکنان به خاطر بازی خوب‌شان خسته نباشید بگویم. با توجه به اینکه در هفته‌های اول تیم جا نیفتاده، مهم بود که سه امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان را در جدول خوب کنیم تا بازی به بازی بهتر شده و هماهنگ شویم و بتوانیم در دیدارهای بعدی بازی‌های پرگل داشته باشیم.

  * امیدوارم در هفته های بعد زیباتر بازی کنیم

اگر بخواهیم کاشته و پنالتی نزنیم، همه بازی‌ها مساوی می‌شود. شاید بالای 40 درصد گل‌ها در دنیا روی ضربات ایستگاهی و کرنرها بدست می‌آید. موقعیت‌های دیگری ایجاد کردیم، اما متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. دو، سه هفته اول نتیجه گرفتن خیلی مهم است تا از نظر امتیازی عقب نیفتیم و هفته‌های بعد هماهنگی بوجود بیاید و بازی‌های بهتری انجام دهیم. همین که بازیکنان تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز بگیریم، راضی هستم. امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانیم زیبا‌تر بازی کنیم.

 * در هر دو نیمه دو صحنه پنالتی را داور ندید 

هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم صحنه‌هایی رخ داد که باید کارشناسان داوری درباره دو صحنه مشکوک به پنالتی نظر دهند. اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم بیشتر از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. امیدوارم بازی‌های بعد هماهنگ‌تر بازی کنیم.

 * از داور چهارم و ناظر بازی فولاد گله دارم

در مورد بازی هفته گذشته مقابل فولاد باید بگویم که حق هر تیمی است که در فضای کاملا جوانمردانه و سالم فوتبال بازی کند. در درجه اول، از داور چهارم و ناظر بازی گِله می‌کنم که نباید فرصت به حریف می‌دادند که از دقیقه یک بی‌احترامی و فحاشی کنند. بعد هم حرفی بزنیم و بلافاصله فیلم بگیرند. داور چهارم و ناظر بازی نباید این فرصت را به حریف می‌دادند که کسی را تحریک کنند. باید در فضای سالم کار کنیم و اگر قرار باشد کسی حرکت ناجوانمردانه انجام دهد، داور است که باید برخورد کند.

 * نیمکت تیم فولاد مسموم است

به داور چهارم و ناظر بازی تذکر دادم که نیمکت حریف مسموم است. هر تیمی مقابل فولاد چه فصل گذشته و چه این فصل قرار گرفت، در درجه اول دنبال این بود و است که بحث روانی نیمکت آنها را کنترل کند. این کار بد است. سازمان لیگ و مسئولان برگزار کننده مسابقات نباید به تیمی اجازه دهند که حرکات ناشایست انجام دهند تا کسی تحریف شود و توهین کند و سپس دوربین بگیرند و فیلم او را پخش کنند. ما ادعا داریم شیعه حضرت علی (ع) و مسلمان هستیم. کجای قرآن و دین نوشته شده که آبروی کسی را ببرید؟ چرا باید فیلمبرداری کرده و آن را پخش کنند تا بگویند فکری فحاشی کرده است؟

 * با «اجی مجی لاترجی» به کجا می خواهیم برسیم

پرونده های باز دوستان که در کمیته انضباطی را همه می دانند و اتفاقاتی که در بازی سال گذشته پرسپولیس رخ داد و آن بحث جادوگر و  اینکه  وسط یک بازی «اجی مجی لاترجی» می‌کنند یا چیزهایی به درون دروازه حریف می‌ریزند را همه دیدند؟ ما یکسری تیم‌ها را می‌بینیم که دنبال وقت کشی و ... هستند. نمی‌دانم ما با این رفتارها به کجا بر می گردیم؟

 * مگر در فوتبال باید دعای کمیل خواند

من چند روز پیش به سالگرد مراسم زنده یاد پورحیدری رفتم، شاید در قسمتی از بهشت زهرا خیلی‌ها را نشناسید ولی در قطعه نام آوران افراد پرافتخاری هستند که همه آنها کلی در استادیوم آزادی و امجدیه بزرگی کردند و  افتخار آفرینی کردند اما حالا  زیر خروارها خاک خوابیدند، در این بین یک عده می‌خواهند آبروی فکری را ببرند که چه شود؟ مگر منِ محمود فکری کم جام دیده‌ام؟ مگر من کم باخته‌ام؟خوشبختانه روی نیمکت فولاد مربیانی حضور دارند که برد و باخت زیادی دیده‌اند.که چه؟ که بخواهیم هر کاری کنیم که 3  امتیاز را بگیریم؟ خانواده من و خودم یک هفته است سرمان را بالا نیاوردیم چون محمود فکری چنین الفاظی به کار برده است. آیا در فوتبال دعای کمیل یا قرآن می‌خوانند؟ شما فوتبال خارجی را ببینید که دوستان  زبان انگلیسی شان هم خوب است، آیا در خارج هم از این رفتارها دیده‌اند؟

* بخاطر اتفاقات هفته قبل عذرخواهی میکنم

آیا در منطقه فنی من باید شرایط اینقدر نا امن باشد که یک عده راحت در آنجا رفت و آمد کنند و دوربین بکارند و حتی استراق سمع کنند؟ این رفتارها واقعا جای تاسف دارد، کسانی که این فضا را به وجود آوردند را نمی‌بخشم و از طرف دیگر از مردم ورزش دوست و آنهایی که آن الفاظ را از من شنیدند عذر‌خواهی می‌کنم. این عذرخواهی من از کسانی که باعث این اتفاق شدند و گرنه از آنهایی که باعث چنین فضایی شدند عذرخواهی نمی‌کنم. امیدوارم دنبال این نباشیم آبروی یکدیگر را ببریم. خدا آبروی بنده اش را دوست دارد و مطمئن باشید به بدترین شکل جوابشان را خواهند گرفت.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 هفته سوم لیگ برتر/ محمود فکری: ماشین سازی می تواند برای ما مشکل ساز شود؛ اگر لازم باشد از دیاباته استفاده می کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار