مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اعتقاد دارم این استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد و می تواند به این مهم برسد به شرط اینکه حواشی را بتواند کنترل کند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص برتری این تیم در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین سازی، و شرایط این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* این استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد

خوشحالم آبی پوشان شکست برابر فولاد را به فراموشی سپرده و برابر ماشین سازی به سه امتیاز حساس دست پیدا کردند. استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است. به طور حتم نباید تا هفته پنجم نه تنها از استقلال بلکه از تمامی تیم‌های لیگ برتری انتظار داشت که بتوانند کارهای تاکتیکی خود را به طور صحیح و کامل اجرا کنند. اعتقاد دارم این استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد و می‌تواند این فصل جام را بالای سر ببرد.

* ماشین سازی عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت

ماشین سازی عملکرد خوبی داشت. فکر نمی‌کردم این تیم این قدر خوب بازی کند. همانطور که مربی این تیم هم گفت، آنها سعی کردند تمام روزنه‌های استقلال را ببندند تا آبی پوشان نتوانند به گل برسند اما آمادگی میلیچ و ضربه ایستگاهی فوق العاده او باعث شد تا استقلال یک گل زیبا به ثمر رسانده و سه امتیاز حساس را هم به دست بیاورد.

* با حضور دیاباته خیال فکری را راحت می کند

دیاباته از زمانی که به زمین آمد کاملاً شرایط تیم استقلال فرق کرد. هماهنگی او با قائدی می‌توانست گل‌های استقلال را به عدد سه برساند اما هوشیاری بازیکنان ماشین سازی باعث شد که استقلال با همان تک گل دیدار را به پایان برساند. حالا محمود فکری از بابت خط حمله خیالش راحت است و فکر می‌کنم اگر دیاباته زودتر به زمین می‌آمد، استقلال به گل‌های بیشتری هم دست پیدا می‌کرد.

* فکری دلخوش استعفای مهدی تارتار نباشد

پیکانی‌ها ناخواسته وارد بحران شدند، مهدی تارتار استعفا داده اگرچه مورد قبول مسئولان پیکان قرار نگرفته اما این موضوع می‌تواند بر روند کاری آنان تأثیر منفی بگذارد. البته استقلال نباید به این مسائل ورود کند و فکر کند چون این اتفاق برای پیکان افتاده پس به راحتی می‌تواند این تیم را شکست دهد. بنابراین فکری باید هوشیارانه عمل کند و با انتخاب بهترین‌ها خود را آماده دیدار برابر پیکان و کسب سه امتیاز کند.

* شرط قهرمانی استقلال کم کردن حواشی است 

آبی پوشان روند خوبی را در پیش گرفتند. آنها می‌توانند قهرمان لیگ شوند به شرطی که اجازه ندهند حاشیه‌ها به تیم ضربه زده و باعث شود آنها از هدف و مسیری که در پیش گرفته‌اند دور شوند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد مددی: در پرونده استراماچونی درخواست گراندز داده‌ایم؛ برای موفقیت استقلال تمام امکانات را مهیا می کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار