ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم نیاز به آرامش دارد، کادر فنی خوبی داریم هواداران چند هفته تحمل کنند.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 * پیکان بسته بازی می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت

پیکان با 5 مدافع و بسیار بسته بازی می‌کرد و چشم به ضدحملات داشت. استقلال تلاش کرد روزنه‌ای در دفاع پیکان پیدا کند تا به دروازه حریف نزدیک شود و در مجموع بد بازی نکرد. تغییراتی در تیم ایجاد شد و می‌دیدیم وریا غفوری و هروویه میلیچ در پُست‌های هافبک راست و چپ بازی می‌کردند. احمد موسوی هم در دفاع راست بود و استقلال تلاش می‌کرد از بازیکنان دونده مانند او و نادری استفاده کند.
* به قائدی و مطهری توپ نرسید
بازیکنان بازیسازی در چپ و راست قرار داشتند و داریوش شجاعیان به عنوان یک بازیکن خلاق کنار آنها تلاش کردند به مطهری و قائدی توپ برسانند که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 92 می‌توانستیم به گل برسیم که این موقعیت از دست رفت.
روند بازی‌های استقلال امیدوار کننده است
در مجموع شاهد دیدار جذابی نبودیم و زمین هم کیفیت لازم را نداشت. پس از آن دیدار سپاهان و سایپا را دیدم که بسیار جذاب بود و سایپا در دقایق پایانی به گل رسید. روند بازی‌های استقلال به ما نوید می‌دهد تا تیم بتواند امتیازات مورد نظر را جمع کند.
* تغییرات هر هفته بازیکنان تیم را دچار مشکل می کند
برخی بازیکنان به میادین بازمی‌گردند و مجدداً تغییراتی ایجاد خواهد شد. در سمت چپ و راست استقلال زوج‌سازی خوبی انجام شد و این بازیکنان باید استمرار داشته باشند تا وضعیت استقلال بهتر شود. این تغییرات شاید تیم را در آینده دچار مشکل کند اما امیدوارم استقلال هفته آینده بازی بهتری مقابل صنعت نفت ارائه کند. زمین ورزشگاه آزادی شرایط خوبی دارد و تیم می‌تواند بهتر بازی کند.
* پیکان اجازه نداد مهاجمان به دروازه حریف نزدیک شوند
با بسته بودن بازی تیم پیکان، شرایط کار تاکتیکی برای قائدی و مطهری فراهم نشد. وقتی قائدی توپ را می‌گرفت و از یک بازیکن عبور می‌کرد، سه نفر او را پوشش می‌دادند. بازی بسته پیکان اجازه نداد مهاجمان به دروازه حریف نزدیک شوند. دیاباته مصدوم است و اگر به میادین برسد، تیم از لحاظ هجومی شکل متفاوتی خواهد داشت. مطهری، قائدی و دیاباته می‌توانند مثلث خوب و زهرداری برای رقبا باشند، البته مربیان به تیم نزدیک هستند و بهتر می‌دانند چه کسی در زمین باشد. این سه نفر کنار هم بازی کرده‌اند و دیدیم چقدر برای حریفان خطرناک بودند.
* اگر مصدومان برگردند تیم پر مهره ای داریم
اکنون ابتدای فصل است و امیدوارم استقلال چاره‌ای برای مصدومیت های فراوان بازیکنان داشته باشد. تیم توانایی زیادی دارد و امیدوارم در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری از استقلال ببینیم. بازیکنان باکیفیت استقلال در تیم حفظ شده‌اند و بازیکنان باکیفیتی هم به استقلال اضافه شده‌اند. اگر این بازیکنان به میادین بازگردند، استقلال پُرمهره‌تر خواهد شد.
* تیم نیاز به آرامش دارد
استقلال مانند هر تیم دیگری نیاز به آرامش دارد. هواداران باید چند هفته تحمل داشته باشند تا تیم به شکل ایده‌آل برسد. استقلال کادر فنی خوبی دارد و امیدوارم موفقیت را برای تیم رقم بزنند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار