شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در میانه زمین به بازیساز نیاز داریم ولی دلیل عدم استقاده از مهدی پور و مرادی را نمی دانم.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با مهر،در خصوص تساوی استقلال برابر پیکان از هفته چهارم لیگ برتر،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* زمین بازی کیفیت بسیار بدی داشت

از نظر من دلیل اصلی این تساوی کیفیت بسیار بد زمین بود. با اینکه آبی پوشان نسبت به این موضوع به سازمان لیگ اعتراض کرده بودند اما نمی دانم چه اصراری بود که این بازی حتماً در این ورزشگاه و با این زمین نامناسب انجام بگیرد. وقتی که زمین از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به طور حتم بازیکنان هم نمی‌توانند تمام داشته‌هایشان را در زمین پیاده کنند و مجبور هستند بیشتر به توپ‌های هوایی روی بیاورند و این از کیفیت بازی و حرکت رو به جلوی تیم‌ها کم می‌کند.

* برای رسیدن صدر به جدول باید حتی در زمین بد پیروز شد

البته استقلال هم بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت. آنها نتوانستند برای این زمین بی کیفیت برنامه خاصی داشته باشند تا به یک برد دست پیدا کنند. در نیمه اول بازیکنان سردرگم بودند. اگر چه تا حدودی مالکیت توپ از آن استقلال بود اما این به تنهایی کافی نیست و باید برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی دست پیدا کنند.

* استقلال به یک بازیساز در میانه زمین نیاز دارد
استقلال به یک بازیساز در میانه زمین نیاز دارد. روزی که مهدی پور را آبی پوشان جذب کردند همه اعتقاد داشند او می‌تواند مهاجمان استقلال را تغذیه کرده تا آنها بتوانند گل زنی کنند اما با گذشت چهار هفته هنوز خبری از مهدی پور نیست و نمی دانم چرا نه از او، نه از بابک مرادی و نه بازیکنان دیگر استفاده نمی‌شود.
* فکری باید تدابیر بهتری برای پیروزی در بازی‌های آینده بیندیشد
استقلال دو امتیاز را به راحتی از دست داد و رده دوم جدول را به حریف دیرینه اش پرسپولیس واگذار کرد. فکری باید تدابیر بهتری برای پیروزی در بازی‌های آینده بیندیشد، در غیر این صورت امتیاز از دست دادن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و در پایان فصل آبی پوشان باید حسرت بخورند که یک جام دیگر را از دست داده‌اند.
* بازی سختی با صنعت نفت خواهیم داشت
فوتبال آبادان همیشه برای استقلال دردسرساز بوده، آنها به تهران می آیند تا امتیاز لازم را کسب کنند. به طور حتم در این چند روز باقیمانده نفرات استقلال را آنالیز خواهند کرد تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده کرده و به گل دست پیدا کنند. حالا فکری و همکارانش باید تدابیر خوبی بیندیشند تا استقلال بتواند این دیدار را با موفقیت به پایان برساند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار