بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: از مربیان استقلال می‌خواهم که کر، کور و لال باشند و به حاشیه های فضای مجازی  توجه نکنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با تسنیم، درباره انتقادها از استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس مناسب بازی نبود

بعد از بازی با ماشین‌سازی گفتم که زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس زمینی نیست که بتوان روی آن فوتبال بازی کرد. تیم‌های پیکان و شهر خودرو 20 دقیقه در آن زمین بازی کردند. این زمین برای استقلال که روی زمین بازی می‌کند، مناسب نیست و باید تلاش می‌کردند زمین بازی تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد و بازی برگزار شد.
 * بازی بحث فنی نداشت
این بازی بحث فنی نداشت. دهه 60 نیست که تیم‌ها بتوانند در زمین‌های خراب امجدیه (شیرودی) و آزادی بازی کنند. وقتی بازی در این زمین‌ها برگزار می‌شود، نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود و بهتر است بحث فنی نکنیم. 
* بیشتر انتقادها از کادر فنی جهت دار هستند
بیشتر انتقادها در صفحات مجازی است و پیشکسوتانی که به‌عنوان کارشناس در تلویزیون حضور پیدا می‌کنند، به این صفحات خط و خطوط می‌دهند. برای مربیان چند سال اخیر استقلال هم این اتفاقات افتاده است. یکسری کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی هر کسی را که دوست داشته باشند، حمایت می‌کنند، در غیر اینصورت علیه او مطلب می‌نویسند. پس صبر و حوصله کجا رفته است؟ چرا هر کسی سرمربی یا مربی استقلال می‌شود، گروهی شروع به تخریب می‌کنند؟ متأسفم برای گردانندگان این سایت‌ها و کانال‌ها که زندگی‌ها را از بین برده‌اند، چه رسد به فوتبال. به خاطر دارم با استقلال تیم الریان قطر را در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل شکست داده بودیم. من آخرین نفری بودم که قصد داشتم از هتل‌مان با خودروی شخصی به سمت منزلم بروم. نوجوانی به سمت من آمد و گفت که از فلان جا آمده است و پول برگشت به خانه‌اش را ندارد. به هتل برگشتم و از دستگاه پول گرفتم و به آن نوجوان دادم. آن نوجوان بعد از این اتفاق اظهار شرمندگی کرد و به من گفت که او را ببخشم چون بارها به وی خط داده بودند که علیه من در صفحات مجازی مطلب بنویسد!
* مربیان استقلال می‌خواهم که کر، کور و لال باشند و به این حاشیه ها توجه نکنند
کور و لال باشند و توجهی به شبکه‌های اجتماعی و این حواشی نداشته باشد. من همیشه در اینستاگرام عکس‌های قدیمی می‌گذاشتم و اتفاقی نمی‌افتاد، اما فردای روزی که به‌عنوان دستیار وینفرد شفر انتخاب شدم، در صفحه من توهین‌های زیادی شد! من هم صفحه شخصی‌ام را بستم، چون نمی‌توانستم توهین‌ها را تحمل کنم. هیچ وقت هم اینستاگرام خودم را باز نمی‌کنم. به همین دلیل، از مربیان استقلال می‌خواهم که کر، کور و لال باشند و به این چیزها توجه نکنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار