حجت نظری

عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال(تاج) بعد از انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل جدید گفت: تلاش ما این است به کمک مدیرعامل جدید موانع پیش روی استقلال را برداریم تا بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) و عضو شورای شهر تهران در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص نام گذاری خیابانی در تهران به نام منصورخان حیدری و آخرین نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

یک سال پیش پیشنهاد کردم که یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری ثبت شود که اعضا از این پیشنهاد استقبال کردند

در طول دوره فعلی شورای شهر تهران، تلاش کردیم تا اسامی مفاخر ورزشی، ادبی و .. در کنار دیگر بزرگان پررنگ‌تر کنیم و الحمدالله تا حد قابل توجهی توانسته‌ایم دین خود را به عرصه‌های مختلف ادا کنیم. حدود یک سال پیش در کمیسیون نامگذاری این پیشنهاد را مطرح کردم که یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری ثبت شود که اعضا از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد با خانواده مرحوم پورحیدری تعامل کنیم و در نهایت مقرر شد خیابان روشنایی که نزدیک منزل ایشان هم بود، به نام ایشان تغییر نام پیدا کند. 

استقلال مدیون منصورخان پورحیدری است

خوشحالیم یک خیابان به نام منصورخان پورحیدری به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران مزین می‌شود. استقلال به یکی از کسانی که به او مدیون است، منصورخان است. امیدوارم بتوانیم این اسامی را برای تمام اقشار زنده نگه داریم. امثال منصورخان برای فوتبالی‌ها از یاد نمی‌روند و وجود چنین اسامی روی معابر، باعث جاودانه ماندن نام ایشان برای افراد غیرفوتبالی هم می‌شود.

اعضای هیات مدیره به مدیرعاملی احمد مددی رای دادند

بعد از شروع جلسه هیات مدیره آقای آصفی به عنوان عضو جدید هیات مدیره معارفه شد. اعضای هیات مدیره با اجماع به مدیرعاملی احمد مددی رای دادند و او را برای تصمیمات بعدی و صدور حکم به مجمع باشگاه معرفی کردیم. من هم به عنوان سخنگوی باشگاه در خدمت هواداران خواهم بود.

تلاش ما این است به کمک مدیرعامل جدید موانع پیش روی استقلال را برداریم تا بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم

قرار است سایر اعضای هیات مدیره استقلال در کنار هم گوشه ای از کار را بر عهده داشته باشند.تلاش ما این است به کمک مدیرعامل جدید موانع پیش روی استقلال را برداریم تا بهترین نتایج برای هواداران را به ارمغان بیاوریم. ظرف روزهای آتی جزئیات بیشتری از نشست امروز را به اطلاع خواهیم رساند.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

سیاست های وزارت ورزش در قبال استقلال ادامه دارد/ احمد مددی مدیرعامل استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار