حجت نظری

عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال(تاج) گفت: تمام اقدامات مدیرعامل از لحاظ حقوقی غیرنافذ است مگر با تأیید هیأت مدیره، مثلاً قرارداد با کارگزار یا کادر فنی و بازیکن حتماً باید به تأیید هیأت مدیره برسد.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) و عضو شورای شهرتهران، در گفتوگو با برنامه ورزش و مردم، در خصوص انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و مسائل حاشیه فینال لیگ برتر کشتی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال؟

اتفاق بسیار خوبی  افتاد که نگرانی‌های مدیریتی باشگاه را برطرف کرد و الان مدیرعامل بالای سر باشگاه است.

* انتشار مصوبه هیأت مدیره در رسانه‌ها؟

واقعیت این است که اتفاق بسیار نامبارکی افتاد. حتماً این اقدام زشت را دنبال می‌کنیم که مشخص شود مصوبه چگونه از باشگاه خارج شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. می‌توان حدس‌هایی زد و ما گمانه‌هایی داریم، اما اجازه بدهیم صحبتی نکنم. قول می‌دهم در چند ماه پیش رو حتماً این رویه زشت و ناپسند را که چند سال است گریبان استقلال را گرفته تمام کنیم. اسنادی که منتشر می‌شوند به استقلال ضربه زده است. این دندان لق را خواهیم کَند و این اتفاق نامیمون را پایان می‌دهیم.

* با توجه به مصوبه هیأت مدیره به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه محدود شده است؟

رسانه‌ای به انتشار گزارشی اقدام کرده بود و عنوان کرد که هیأت مدیره باشگاه استقلال از قانون اطلاع ندارد و مصوبه غیرقانونی است. این جهت‌دهی در ادامه جهت‌دهی انتشار مصوبه است و این دو موضوع بی‌ارتباط بهم نیستند. هیأت مدیره تمام اختیارات باشگاه را برعهده دارد و از اختیارات خودش برای امور اجرایی باشگاه وظایف مدیرعامل را تفویض می‌کند.

تمام اقدامات مدیرعامل از لحاظ حقوقی غیرنافذ است مگر با تأیید هیأت مدیره، مثلاً قرارداد با کارگزار یا کادر فنی و بازیکن حتماً باید به تأیید هیأت مدیره برسد. در هر حوزه‌ای اتفاقی رخ بدهد، هیأت مدیره مصوبه‌ای خواهد داشت که آن اتفاق را در اصطلاح حقوقی نافذ می‌کند. الان در هر حوزه تخصصی یک نفر از اعضای هیأت مدیره به عنوان همکار مدیرعامل و نماینده در نظر گرفته شده که اگر مثلاً عضو هیأت مدیره نکته‌ای را در حوزه اجرایی انجام می‌شود را تأیید کند، انگار مصوبه هیأت مدیره پشت آن موضوع است.

موضوع جای هیچ ابهامی ندارد، هیچ اقدامی به هیچ وجه خارج از چارچوب اساسنامه‌ای رخ نداده، اعتقادمان این است که همه ما یک مجموعه واحد هستیم و قرار است برای استقلال تلاش کنیم. برخلاف فضای رسانه‌ای که ایجاد شده و می‌گویند هیأت مدیره به دنبال این است که خودش کارها را در دست بگیرد، این طور نیست. همه ما به دنبال این هستیم که بهترین اتفاق برای استقلال رقم بخورد.

* اختلاف نظر با کارگزار؟

هیأت مدیره هیچ اختلافی با کارگزار ندارد، انصافا کارگزار الان ما یکی از بهترین کارگزارهای استقلال در چند سال اخیر بوده، همراه و کمک حال ما هستند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند حتماً شاهد روزهای بهتری هم خواهیم بود.

* نام‌گذاری دو خیابان به نام منصور پورحیدری و جعفر کاشانی؟

ما در شورای شهر تلاش کردیم تا مفاخر حوزه‌های مختلف را در شهر تهران جاودانه کنیم. حتماً هم هفته آینده مراسمی برگزار می‌شود تا سردیس آن  عزیزان در آن معابر نصب شود.

* مسأله کشتی این باشگاه و اظهارات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران؟

ضمن تبریک نایب قهرمانی استقلال باید بگویم علیرضا دبیر بخشی از مطالب را گفت، مددی هم در جریان آنها نبوده، ما از دبیر انتظار داریم که جملات را دقیق‌تر بگوید. این مسائل باعث می‌شود که باشگاه دچار چالش شود. ما تلاش می‌کنیم تیم‌های دیگری را هم در کنار فوتبال به خصوص در حوزه بانوان داشته باشیم. امیدوارم استقلال امروز با ارائه یک بازی خوب صدرنشینی خودش را حفظ کند.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

ناآگاهی هیات مدیره استقلال از ابتدایی ترین قوانین/ شروط غیرقانونی هیات مدیره برای احمد مددی!

سیاست های وزارت ورزش در قبال استقلال ادامه دارد/ احمد مددی مدیرعامل استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار