مهدی عبیدبان

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود با حمله به رفتار هوچیگرانه و کثیف تیم دوم پایتخت از لابی های مدیر اجرایی این باشگاه برای تغییر نتیجه دربی ابراز نگرانی کرد. 

   

به گزارش استقلال نیوز، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در صفحه شخصی خود با انتقاد از رفتارها و هوچیگری های مسئولین و عوامل تیم دوم پایتخت از لابی های این گروه در تغییر نتیجه دربی در بیرون از زمین مسابقه ابراز نگرانی کرد.

عبدیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

آقایان خاص و تیم خاص

در مطلع بازی دربی دیدار آقایی خاص در جایگاه مدیر اجرایی تیم خاص، با آقای دبیر کل فدراسیون "عضو اسبق هیئت مدیره تیم خاص"، یک سیاست نخ نما و تاروپود پوسیده ای است که هدفش تعیین نتیجه بازی در بیرون مستطیل سبز می باشد !!!

به زعم کارشناس تراز اول فوتبال، معتقدند "اشتباه داوری" بخشی از بازی فوتبال است که گاه روی خوشش را از تیمی بر می گیرد و به به تیم دیگر نشان می دهد، ( که سال‌های گذشته جمیعا بنفع همان تیم خاص بوده )حتی تکرار در این امر را نباید دال بر هتک حرمت به صیانت داوری دانست ....

اینک در بده بستان های بین فدراسیون با تیم خاص، در خصوص "مسئول دادند" و "مسئول گرفتن" ، راه را برای دیدارهای دوستانه این چنینی، باز می بینند .‌‌‌...

حال که مدیر اجرایی تیم خاص ترس برش داشته، و احساس می کند روی کاغذ شانسی برای گرفتن نتیجه در دربی نیست، پس تنها راه را همین دیدارهای دوستانه دانسته، تا با متشنج کردن شرایط داوری قبل از دربی ، از آب گل آلود ، بتواند شاید بچه ماهی را صید کند ...

اینگونه اقدامات جز اینکه قهرمانی متوالی تیم خاص را زیر سوال برده و بی ارزش کند، حاصل دیگری نخواهد داشت ....

نقد این مطلب جهت روشنگری و وجود تبعیض می باشد ..‌.آقایان خاص لطفا دیدارهای دوستانه خود را به روزهای بعد از دربی منتقل کنید و اجازه دهید دربی مسیر عادی خود را طی کند و دلنگران نباشید اگر "تیم خاص" نتیجه نگرفت ....

جناب مدیر صحبتهای امروز شما خود گواه به تایید حقانیت اعتراض تیم ها به نگاه خاص عوامل فدراسیون فوتبال در قهرمانی های گذشته تیم خاص نیست ؟؟؟؟؟؟

در آخر جای یک سئوال باقی میماند که ممنوع المصاحبه شدن مدیران دو باشگاه توسط وزارت ورزش فقط برای باشگاه ما قابل اجراست و تیم خاص هیچ محدودیتی ندارد!!!!!!!

مهدی عبدیان

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ این بازی‌های نخ‌نمای ضایع را تمام کنید؛ ترس از استقلال و هوچیگری ذاتی!

دیدگاه‌ها  
تاجی
+2 #1 تاجی 1399-10-19 04:52
عالی بود
نقل قول کردن
مجید رضایی
+1 #2 مجید رضایی 1399-10-22 07:21
پرسپولیس( لنگ پولیس) تیم حکومتی نجس...!!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار