مصاحبه استقلالی ها پس از دربی 93

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از تساوی مقابل پیروزی گفتند: داوری اگر پنالتی صد در صد ما را در نیمه نخست می گرفت نتیجه بازی به نفع ما تمام می شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیروزی از هفته هشتم لیگ برتر و از دست دادن سه امتیار، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* امیر ارسلان مطهری

به زبان خودمان می‌گویم که به هر دو تیم حال نمی‌دهد. اگر دقیقه 10 پنالتی را برای ما می‌گرفتند، روند بازی خیلی تغییر می‌کرد و فشار زیادی روی تیم پیروزی می‌آمد. مطمئنا نظر خود کرمانشاهی و کارشناسان داوری هم همین است که پنالتی بود.

این چیزی جز لطف خدا، تلاش بچه‌ها، تدابیر کادرفنی و دعای پدر و مادرم نیست. اگر با برد همراه می‌شد، خیلی خوب بود.

اگر اینطور بوده که باید یک گل  بیشتر زده باشند، حق برد این است. هر دو تیم دو گل زدند. سال گذشته برای ما این اتفاق افتاد و امسال هم برای آنها.

بله ناراحت هستم. یک گلایه هم از مددی، مدیرعامل باشگاه دارم، چون قبل از دربی قول پرداخت درصدی از قرارداد را به ما داد. برخی از بازیکنان هنوز از فصل قبل تسویه نکرده‌اند. خیلی محترمانه گلایه می‌کنم. این موضوع در تمام رسانه‌ها پخش شده بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و اصلا درست نیست. مبلغی که قبلا گفته بودند با مبلغی که می‌بینیم، تفاوت چشمگیری دارد.

برخی نفرات یک درصد هم نگرفته‌اند و تسویه پارسال هم مانده است. این روش درست نیست. خواهش می‌کنم که به فکر باشگاه استقلال بیشتر باشید.

به هیچ وجه درخواستی برای افزایش نداشتم و پایبند به قراردادم هستم و دروغی نداریم. قراردادم این فصل به پایان می‌رسد و بعد از آن برای قرارداد جدید می‌نشینیم و صحبت می‌کنم.


 

* وریا غفوری

انتظارمان خیلی بیشتر از این بود اما نمی‌دانم درباره اتفاق‌های بعد از گل اول چه بگویم. به هواداران قول می‌دهم در دیدارهای آینده این بازی را جبران کرده و خیلی بهتر از این کار می‌کنیم. کیفیت‌مان هم خیلی بیشتر می‌شود و ان‌شاءالله کاری می‌کنیم همیشه خوشحال باشند.

حرف خاصی ندارم اما آلودگی هوا واقعاً فاجعه بود در وضعیت نفس کشیدن هم برای ما خیلی سخت شده بود. وقتی به بازیکن فشار می‌آید و نفس نفس می‌زند اکسیژنی برایش نمی‌ماند که بخواهد تمرکز کند. عامل این هوا دشمن خارجی نیست و خود مسئولان کشورمان باید چاره‌ای بیندیشند تا مردم در این هوا خفه نشوند.

ی‌خواهم درباره مدیران باشگاه استقلال هم صحبت کنم. تاکنون در هیچ تیمی ندیده‌ام که به این شکل مدیریت شود و به این شکل به بازیکنانش پرداختی داشته باشند. 5-6 بازیکن از دو سال قبل مطالباتی دارند. امسال هم حدود 10 درصدی دریافتی داشته‌ایم البته برخی نفرات‌مان این مبلغ را هم دریافت نکرده‌اند.

قبل از بازی با گل‌گهر به ما وعده دادند پیش از دربی پرداختی خیلی خوبی به بازیکنان خواهند داشت و ما را خوشحال می‌کنند اما درصدی را پرداخت کردند که واقعاً خجالت کشیدم به بچه‌ها بگویم می‌خواهند چنین پولی را به شما بدهند. برای تیم‌های دیگر پول و امکانات هست اما برای استقلال نیست.

نمی‌دانم آیا می‌خواهند تمرکزمان را برهم بزنند که وعده می‌دهند اما در موعد مقرر نمی‌توانند آن را عملی کنند. فکر و اعصاب بازیکن قبل از دربی به هم می‌ریزد و حس می‌کند هیچ پشتوانه‌ای از سوی باشگاه پشتش نیست.

خودمان هم از عملکرد امروز راضی نبودیم اما اگر دقت کرده باشید همانگونه که توضیح دادم اعصاب ما به هم ریخته بود. این آقایان با سومدیریت خود و عدم پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان ذهن بچه‌ها را درگیر کردند. فکر می کنم برخی بازیکنان استقلال پول پرداخت اجاره خانه خود را هم ندارند.

همین جا اعلام می‌کنم بازیکنان استقلال هیچ پاداشی نمی‌خواهند و فقط مطالبات ما را سر موقع بدهند. می‌خواهیم حق و حقوق ما را بدهند زیرا می خواهند با طرح این پاداش ها فقط اسم خود را در رسانه‌ها بیاورند.


 

* رشید مظاهری

بازی خوبی بود و ما می‌توانستیم به یک پنالتی برسیم و اگر آن ضربه را پنالتی می‌گرفت بازی برمی‌گشت. خسته نباشید به بازیکنان می‌گویم و خدا را شکر که همه بازیکنان سلامت هستند.

من درباره مسئله مطالبات و مالی بازیکنان استقلال می‌گویم، اصلا بحث خودم نیست، بازیکنان ما آنقدر محجوب هستند که قبل از بازی دربی همه جمع شدند و گفتند که ما درباره مباحث مالی صحبتی نداریم و می‌خواهیم بازی کنیم. اما مدیران گفتند که قبل از دربی مبلغ قابل توجهی را به حسابتان واریز می‌کنیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند و این اصلا قشنگ نبود. من اصلا درباره درصد پرداختی صحبت نمی‌کنم. حرفم با مدیران استقلال است که به فکر باشند، اینجوری پیش بروند، تیم خراب می‌شود و بازیکنان خوبی داریم و درصد خوبی به بازیکنان پرداختند کنند.

آقای مددی به ما درباره پرداختی قول دادند، البته فقط آقای مددی نیست و هیات مدیره هم هستند، همه باید کمک  همکاری کنند. خواهش می‌کنم مدیران به بچه‌ها رسیدگی کنند تا شرایط بدتر نشود. خیلی خوشحالم با این‌ بازیکنان همبازی هستم و به عنوان کوچکتر تیم درخواست دارم که مدیران سریع تر به شرایط بازیکنان رسیدگی کنند.

این فوتبال است و اگر آقای کرمانشاهی آن پنالتی را می‌گرفت شاید نتیجه تغییر می‌کرد.


 

* آرش برهانی

بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند ولی متاسفانه روی دو دفع توپ غافلگیر شدیم و دو گل خوردیم.

فکر می‌کنم حساسیت بازی باعث شد نتوانیم زیاد فشار بیاوریم ولی از نظر فنی باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که شد. از هواداران بابت اینکه نتیجه نگرفتیم عذرخواهعی می‌کنم. به بچه‌ها هم خسته نباشید می‌گویم بابت اینکه سعی و تلاششان را کردند اما نشد.

امیدوارم هرچه سریعتر VAR به فوتبال ما بیاید. حدود 6-7 پنالی از دست داده‌ایم در صورتیکه می‌توانستیم با اختلاف در صدر جدول باشیم.


 

* آرش رضاوند

بازی سنگینی داشتیم و اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد و خدارا شکر در دقایق پایانی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم. در این بازی‌ها نباختن خیلی مهم است.

وقتی ما در نیمه اول جلو بودیم عقب کشیدیم و زمانی که پرسپولیس در نیمه دوم هم جلو افتاد به عقب رفت و این طبیعی بود. زمانی که بازی یک برصفر به سود ما بود کرمانشاهی، داور بازی می‌توانست برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس را پنالتی بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

 


 

* احمد موسوی

بازیکنان ما زحمت زیادی کشیده و توانستند این بازی را به تساوی بکشانند. 

در این هفته مصدومیت داشتم و یکی دو جلسه با درد و نصفه و نیمه تمرین کردم. با تلاش کادر پزشکی استقلال توانستم به بازی برسم اما اواسط نیمه اول بار دیگر دچار درد شدم که تاثیرگذار بود.

محمود فکری این موضوع را فهمید. البته یک کارت زرد هم گرفتم. پس از عویض من هم تیم ما با سه مهاجم بازی کرد زیرا می‌خواستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

تیم ما امروز خیلی بدشانس بود.


 

* محمد دانشگر

بازی خوب بود اما متاسفانه مساوی شد. می توانستیم راحت ببریم اما الکی سخت شد.

وقتی تیم گل می‌زند کار تیمی است و وقتی گل می‌خورد دفاع تیمی گل می‌خورد.

به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم خیلی خوب کار کردند. مهدی هم همیشه خوب است.

زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم اما این روند را ادامه می‌دهیم. صد در صد هم برای شادی هواداران و خودمان تمام تلاشمان را می‌کنیم. هرچند باشگاه بی مهری می‌کند و تیم را رها کرده است هیچ چیزی نیست. سال‌های قبل مدیرعامل یا نماینده‌ای از باشگاه می‌آمد و قولی می‌داد نه اینکه از داخل باشگاه قول بدهند.

یک نفر سر تمرین نیامد. محمودفکری کادرش و ما بازیکنان تنها هستیم. گفتن پرداخت پاداش خوب از باشگاه که فایده ندارد. باید بیایید روبرو صحبت کنید و درصد بازیکن را بدهید. هفته یازدهم است و ما 5تا 7 درصد گرفته‌ایم. واقعا مشکل داریم. تا الان که چیزی نگفتیم به خاطر محمود فکری بوده، وریا غفوری و بزرگان تیم گفتند حرفی نزنید.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ قایدی پیروزی را در پایین جدول نگه داشت؛ تساوی در دربی و فاجعه ای به نام رضا کرمانشاهی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار