ارش برهانی

مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: هواداران واقعی استقلال الان خوشحال هستند و از بازی خوب تیم‌شان لذت می‌برند.

      

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) که در گفتگو با ایلنا، درخصوص برتری استقلال برابر تراکتور تبریز، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

* برتری استقلال مقابل تراکتور؟

ما برای آنالیز تراکتور یک هفته تمام تمرین و تلاش کردیم. خداراشکر آن چیزی را که می‌خواستیم در زمین پیاده کردند و یک بازی بانظم و زیبا را انجام دادیم که توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

اگر یادتان باشد هفته گذشته گفته بودم که با صبر شرایط تیم ما خوب می‌شود، خداراشکر در تبریز تقریبا تیم ما کامل بود و تقریبا بعد از ۱۱ هفته با حدود ۷۰ درصد تیم، بازیکنان را به زمین بفرستیم و سه امتیاز شیرینی کسب کردیم چون برتری با سه گل نتیجه موفقی بود و بچه‌ها شایستگی خود را اثبات کردند و این کار را انجام دادند.

* با وجود صدرنشینی از شما انتقاد می‌شد

فکر می‌کنم که الان بعد از ۱۱ هفته دیگر هواداران واقعی متوجه شدند که ما بهانه نمی‌آوریم و هر مشکلی که می‌گفتیم واقعا وجود داشت. هواداران واقعی استقلال الان خوشحال هستند و از بازی خوب تیم‌شان لذت می‌برند. اگر الان صحبتی ببینم دیگر خیلی بی انصافی است. شرایط تیم را نمی‌دانستند و عده‌ای صحبت کردند که ناراحت کننده بود. برخی از دوستان حرف زدند و مشکلی نیست چون شرایط را نمی‌دانستند. همانطور که آقای فکری می‌گویند در باشگاه همیشه روی پیشکسوتان و بازیکنان قبلی باز است چون این باشگاه برای آنهاست. تمرینات را تماشا کنند و هر زمان که خواستند نظراتشان را با ما در میان بگذارند چون تیم در دست ما امانت است و ما امانت‌دار هستیم. امیدوارم که به عنوان بهترین شکل ممکن ماموریتی که داریم را انجام بدهیم.

* آغاز روند گلزنی شیخ دیاباته؟

او بعد از یازده هفته از ابتدا به میدان رفت و بازیکنی به کیفیت او در این هفته‌ها نداشتیم. دیدید که چه اندازه تاثیر‌گذار بود و همینطور امیرارسلان که خوب بازی کرد. کار مهمی که باید می‌کردیم، زوج سازی بود. وقتی نفرات را به صورت کامل نداشتیم نمی‌توانستم این زوج‌سازی‌ها را انجام بدهیم. الان خداراشکر توانسته‌ایم به بهترین شکل چنین کاری انجام بدهیم. می‌بینید که بازیکنان چه اندازه آماده هستند و انگیزه دارند.

* مشکلات مالی بازیکنان؟

به هر حال بازیکنان اعتراض کردند اما آقایان خلیل زاده، مددی و عبدیان تمام تلاش‌شان را انجام دادند و همینطور هم ادامه می‌دهند ولی چون طلبکاران زیادی داشتیم به دلیل کسب مجوز حرفه‌ای و باز کردن پنجره نقل و انتقالات هزینه زیادی پرداخت کردند. اگر این هزینه‌ها نبود الان بازیکنان حدود ۵۰ درصد دریافتی داشتند و الان هم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند که ما امیدواریم در آینده مشکلات را برطرف کنند.

* قهرمان نیم فصل می‌شوید؟

قهرمانی در نیم فصل مهم نیست چون تمام تلاشمان این است که بازی بازی پیش برویم و هر بازی برای ما سختی های خودش را دارد.

* دیدار استقلال و سایپا؟

الان نباید فکر کنیم که بازی سایپا آسان‌تر از بازی با تراکتور است چون آن بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد؛ همینطور بازی با نفت مسجد سلیمان که یک تیم آماده نشان داده است. ما نتایج خوبی کسب کردیم و جلوی نفت آبادان روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و مثل الان شرایط خوبی نداشتیم اما به هر حال فوتبال متفاوت است و بازی خارج یا داخل خانه بستگی به این دارد که تیم چه روحیه و شرایطی دارند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

          


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ طوفان آبی تبریز را به آتش کشید؛ استقلال با شیخ دست نیافتنی است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار