حواشی دیدار استقلال و سایپا

هنگام گرم کردن دروازه بان های استقلال،رشید مظاهری دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران(تاج) و سایپا از ساعت 16:45 امروز شنبه(4 بهمن 99) از هفته دوازدهم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* بازیکنان استقلال مطابق روال بازی‌های قبلی در محوطه هتل محل اسکان خود، پیش از ظهر امروز به عرق‌گیری مشغول شدند.

حواشی دیدار استقلال و سایپا

* ساعاتی پیش از آغاز مصاف تیم‌های استقلال و سایپا، پاداش ویژه‌ای بابت پیروزی آبی‌ها برابر تراکتور به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال واریز شد.

* پرویز مظلومی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت:

بازی حساسی برای تیم ما است و دنبال حفظ صدرنشینی‌مان هستیم. با تیم خوبی بازی داریم. سایپا فوتبال خوبی بازی می‌کند که در هفته‌های گذشته کم باخته و بیشتر مساوی کرده است.

حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز این مسابقه باز کرده‌ایم و تمام تلاش کادرفنی مان این است بچه‌ها بتوانند تاکتیک‌های درنظر گرفته شده را در زمین پیاده کنند تا در این دیدار برنده شویم. احمد موسوی و متین کریم زاده را در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت هروویه میلیچ گفت: میلیچ در اختیار باشگاه است و باید در باشگاه درباره وی تصمیم‌گیری شود. فعلا حرف خاصی نداریم. وی بی خبر از ایران رفته و اکنون مدیران استقلال باید درباره وی تصمیم بگیرند. نمی دانیم بین او و باشگاه استقلال چه شرایطی وجود دارد. دخالتی نمی‌کنیم اما امیدوارم شرایط به شکلی باشد که از وجودش در آینده استفاده کنیم.

مظلومی درباره اعتراض باشگاه استقلال به برنامه‌ریزی مسابقات عنوان کرد: مگر اعتراض ما اثر داشته است. بحث ما این بود با توجه به بازی سنگین استقلال در تبریز، معطلی 4-3 بچه‌ها در فرودگاه و مسافت بین دو شهر استراحت‌مان خیلی کم است و 5 روز بعد از دیدار با تراکتور برای ما بازی گذاشتند. بلافاصله پس از دیدار با سایپا هم باید به مسجد سلیمان برویم و شش روز دیگر با نفت بازی کنیم. به نظر می‌رسد دیدارهای ما عقب افتاده و باید بازی‌های استقلال سریع‌تر برگزار شود تا مسابقات عقب افتاده‌مان را برگزار کنند.

* هنگام گرم کردن دروازه بان های استقلال،رشید مظاهری دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد.این بازیکن بعد از مصدومیت در حالی که بینی اش خونی شده بود با پنبه به درمان موقت پرداخت.بعد از این اتفاق حسینی به گرم کردن پرداخت.

حواشی دیدار استقلال و سایپا

* مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا پیش از ورود به جایگاه ویژه  با خبرنگاران شوخی می کرد و خطاب به آنها گفت:باید یک برنامه ویژه در مورد رئال مادرید بگذاریم و مفصل صحبت کنیم.

* بخشی از گرم کردن بازیکنان استقلال با دروازه های کوچک برگزار شد و آبی پوشان قبل از شروع بازی دقت در ضربه را مرور کردند.

* آرش رضاوند که سابقه بازی در سایپا را دارد امروز روی نیمکت آبی پوشان حضور دارد.

* هواداران استقلال پرچم بزرگی با نوشته نام این باشگاه را روی سکوها پهن کرده اند.

حواشی دیدار استقلال و سایپا

* پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و سایپا محمد دانشگر و داریوش شجاعیان سه پیشکسوت فوتبال ایران، حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان با پوشیدن یک پیراهن و تصویری منقش به عکس آنان آرزوی سلامتی کردند.

* ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال پیش از آغاز مسابقه با در دست داشتن تصویری از یونس علی‌شیری پیشکسوت عکاسی فوتبال ایران که چندی پیش جان به جان آفرین تسلیم کرد یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

* محمد دانشگر که سابقه پوشیدن پیراهن سایپا را دارد پیش از شروع مسابقه از ابراهیم صادقی رخصت گرفت.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم‌های استقلال و سایپا را از نزدیک تماشا کرد.

* پیروز قربانی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد امروز روی نیمکت سایپا آرام و قرار نداشت.

* در اواسط نیمه اول محمود فکری سرمربی استقلال به چند تصمیم داور اعتراض کرد.آبی‌پوشان قبل از این اتفاق معتقد بودند روی محمد دانشگر خطا صورت گرفته و در یک صحنه دیگر توپ به دست مدافع سایپا اصابت کرده است.

* برخی از نیمکت‌نشینان تیم سایپا سر و صدای زیاد ایجاد کردند که ناظر مسابقه از سرپرست این تیم خواست تا همه آنها روی نیمکت قرار گیرند.

* در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و سایپا شیخ دیاباته روی اشتباه رضا علیاری مدافع سایپا با منادی تک به تک شد اما وی توپ را به بیرون زد.

* در ادامه مدافع سایپا به خاطر این صحنه با منادی صحبت کرد ولی دروازه‌بان این تیم از اقدام مدافع نارنجی‌پوشان عصبانی شد و با صدای بلند فریاد زد حرف نزن.

* در اواخر همین نیمه خوش‌نظر مدافع سایپا صحبتی را با داور چهارم انجام داد که  محمود فکری صحبت‌های سرپرست نارنجی‌‌پوشان را شنید و با وی جر و بحث کرد.

* سرمربی استقلال خطاب به خوش‌نظر گفت: شما بهتر است در مورد تیم خودت صحبت کنی.

* در یک صحنه دیگر محمود فکری خطاب به داور چهارم گفت: شما این صحنه‌ را نمی‌بینید که مدافع حریف مهاجم ما را گرفته و نمی‌گذارد او حرکت کند؟ در جریان نیمه اول سر و صدای بسیار عجیبی از نیمکت دو تیم به داخل زمین منتقل شد که همین موضوع کار را برای داور مسابقه سخت کرد.

* در پایان نیمه اول توپ به دست مدافع سایپا خورد که این موضوع اعتراض شدید بازیکنان استقلال  و کادر فنی این تیم را در پی داشت. بعد از این اتفاق محمد دانشگر با کارت زرد داور مواجه شد و محمود فکری و کادر فنی تیم استقلال به شدت به عملکرد داور معترض شدند.

* در این صحنه برخی بازیکنان سایپا معتقد بودند دانشگر باید اخراج شود اما داور به همان کارت زرد بسنده کرد.این اتفاق در پایان نیمه اول باعث ایجاد جنجال شد.

* بازیکنان و کادرفنی سایپا از این پیروزی خیلی خوشحال شدند و شادی غیرقابل وصفی را انجام دادند.

* سایپایی‌ها جلوی دروبین عکاسان رفتند و مشغول گرفتن عکس شدند.

* پیروز قربانی در پایان بازی با محمود فکری سرمربی تیم استقلال دست داد.

* محمد نادری آخرین بازیکنی بود که زمین بازی را ترک کرد. اون از این باخت خیلی ابراز ناراحتی کرد.

* دیدار دو تیم استقلال و سایپا با پیروزی یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ سایپا با نمایشی چرک استقلال را شکست داد؛ باز هم داوری سر ما را برید!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست؛ آبی‌ها قربانی بازی چرک مهمان!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ بدون تغییر پیش به سوی بردی پر گل!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ محمود فکری: فاصله کم بازی ها دردسر ساز می شود؛ یک حسرت 22 ساله دارم!

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور جوان تهرانی قاضی دیدار استقلال و سایپا!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار