صمد مرفاوی

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان بدشانس بودیم که سه ضربه فقط به تیر دروازه زدیم ولی روی هم رفته خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مدیرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، درخصوص درگذشت مهرداد میناوند و تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* درگذشت میناوند؟

من به خانواده مهرداد عزیز و جامعه ورزش و به خصوص فوتبال تسلیت می‌گویم. کرونا باعث شد که یکی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال از بین ما برود و این بسیار دردناک است. من برای خانواده او عادت صبر و شکیبایی دارم و امیدوارم که روح او را در آرامش و شادی باشد.

فکر کنم فوت میناوند به ما درس می‌دهد که این دنیا ارزش ندارد و بیخود از صبح تا شب با یکدیگر در حال مبارزه هستیم و نمی‌دانم که فایده‌اش چیست. پس تا زمانی که هستیم قدر یکدیگر را بدانیم که پشیمانی به هنگام از دست دادن دیگران فایده‌ای ندارد.

* کیفیت زمین مسابقه در بازی با نفت مسجد سلیمان؟

کیفیت زمین خوب نبود. وظیفه میزبان این بود که به ما زمین بدهد و میزبان یک روز قبل از مسابقه به ما زمین مناسب نداد. مجبور شدیم که در یک زمین کوچک خوابگاه تمرین کنیم و این حرفه‌ای نبود ولی به هر حال به ما زمین ندادند. زمین مسابقه هم خوب نبود و از تصاویر تلویزیونی دیدید که چگونه بود.

* انتقادات پس از تساوی برابر نفت مسجد سلیمان؟

حق ما تساوی نبود و ما باید بازی را برنده می‌شدیم. تیم ما شایسته پیروزی بود و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و بچه‌های ما هم فوتبال خوبی بازی کردند و هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند. متأسفانه از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم، بدشانس بودیم که سه ضربه فقط به تیر دروازه زدیم ولی روی هم رفته خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم.

* جابجایی‌ها در ترکیب استقلال؟

بازیکنان ما همین بازیکنان هستند و شاید شما یک هافبک را چپ یا راست بازی بدهید ولی به صورت کلی اگر هم می‌گویند جابجایی هست اما در همین جابجایی هم تیم ملی فوتبال خوبی بازی کرد متأسفانه موقعیت‌ها هدر رفت و نتوانستیم استفاده کنیم. جابجایی در فوتبال طبیعی است و شاید سرمربی یک تیم از بازیکنانش ناراضی باشد که ترکیب را عوض می‌کند. وقتی یک بازیکن در تمرینات یا مسابقات شرایط خوبی نداشته باشد این حق طبیعی مربی است که بتواند بازیکن را جابجا کند و از نفرات دیگری که در دست دارد استفاده کند، با توجه به اینکه ما روی نیمکت بازیکنانی داریم که می‌توانند جانشین شوند و هیچ کدام از این‌ها بازیکنان کوچکی نیستند، بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانیم هرزمان روی آنها حساب کنیم.

* اشتباه سیدحسین حسینی؟

اتفاقات جزو فوتبال است و کسی هم نیست که بگوید در فوتبال بدون اشتباه بوده. من این تجربیات را دیدم و به خصوص دروازه‌بان که اشتباه این بچه‌ها خیلی سنگین است اما نمی‌توانیم دروازه‌بان را متهم کنیم و او را نابود کنیم که چرا گل خورده است. تمام تیم در شکست و برد سهیم هستند و بنابراین این درست نیست که اگر بخواهیم تقصیر را گردن یک نفر بیندازیم. ما یک تیم هستیم و اگر نتیجه بازی تساوی بوده پس برای همه بوده است.

* انتقادات ادامه‌دار از کادرفنی؟

نمی‌دانیم. نمی‌توانم صحبتی در این باره داشته باشم چون خودم عضو این کادر هستم. به نظرم ما کادر خوب و منسجمی داریم و کارمان را خوب انجام می‌دهیم، این انتقادات هدف‌دار است و هر چه انتقادات بیشتر باشد، انسجام کادر ما بیشتر می‌شود. تلاشمان بیشتر می‌شود و سعی داریم با تمام قوا پیش برویم که بهترین نتایج را کسب کرده و جایگاه مناسبی هم داشته باشیم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ فکری با حسینی گل به خودی زد؛ تیر دروازه های مسجد سلیمان با استقلال سر سازگاری نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار