ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای من عجیب است که دوستان چرا مقابل اعتراض هواداران اینقدر گارد گرفته و آن را با تهمت زدن پاسخ می دهند! 

 

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و وضعیت این تیم با هدایت محمود فکری،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* امید واهی به هواداران نمی دهم

قصد من امید دادن واهی به هواداران نیست، اما واقعیت این است هنوز یک نیم فصل بکر و دست نخورده پیش روی همه تیم‌هاست و استقلال هم این فرصت را دارد تا با ترمیم نقاط ضعف خود در نقل و انتقالات، در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد و شانس قهرمانی‌اش را افزایش دهد.باوجود همه مشکلات و کمبودهایی که بود، استقلال در نیم فصل اول خوب امتیاز جمع کرد. البته در هفته‌های آخر نیم فصل نیز امتیازاتی از دست رفت که قطعاً جبران آنها در نیم فصل دوم مهم و البته دشوار است.

 * امیدوارم مشکلات اقتصادی باشگاه حل شود 

امیدوارم قبل از هر چیز مشکلات اقتصادی باشگاه حل و فصل شده و یک زمین تمرین مناسب هم برای تیم در نظر گرفته شود و بعد از آن هم با جذب یکی دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی، نقاط ضعفی که در تیم وجود دارد ترمیم شود.

 * باید به هوادار حق داد که نگران تیم و آینده‌اش باشد

این رفتارها ناشی از نگرانی هواداران است. هوادارانی که سرمایه اصلی باشگاه و البته صاحبان اصلی هستند. مدیر، بازیکن، مربی و دیگران می‌آیند و می‌روند و این هوادار است که با باشگاه خود و تاریخش می‌ماند. لذا باید به هوادار حق داد که نگران تیم و آینده‌اش باشد. اما در عین حال من به هوادار حق ناامیدی و یاس نمی‌دهم.

 * نباید به هوادار مظلوم تهمت بدی زد

هواداران بنا شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل شرایط کرونایی قادر به حضور در ورزشگاه‌ها نیستند و لذا تجمعات خیابانی را بهترین راه برای ابراز نگرانی‌های خود یافته‌اند. نباید به آنها تهمت زد یا با آنها برخورد بدی داشت این اتفاق کاملا عجیب است. دل هواداران برای تیم می‌سوزد و به گمان خودشان بهترین راه را برای نشان دادن احساساتشان انتخاب کرده‌اند.

* باید قدر این هواداران را دانست

باید قدر این هواداران را دانست؛ به خدا که آنها خیلی خوب هستند و همیشه در مواقع لزوم پشتیبان تیم بوده و هستند.

* تعویق لیگ برتر به سود استقلال است

در مورد تعویق لیگ برتر باید بگویم که این اتفاق به سود استقلال است. تعویق در آغاز زمان نیم فصل دوم می‌تواند کمک کند تا آبی پوشان این بحران را پشت سر گذاشته و با آرامش بیشتری وارد نیم فصل دوم شوند.

* از نظر من استقلال نباید خروجی داشته باشد

در مورد خروجی هم این موضوع کاملاً در اختیار کادر فنی است و اگر من موردی را بیان می‌کنم، تنها نقطه نظرات شخصی خودم است. از نظر من استقلال نباید خروجی داشته باشد و حداقل دو بازیکن در خط دفاع و میانی نیاز دارد و اگر یک مهاجم هم جذب شود که دیگر شرایط کاملاً ایده آل است.

اخبار باشگاه استقلال

 

 

 


 مطالب مرتبط:

 رفتار گاز انبری فکری با بازیکنان ادامه دارد/ سجاد آقایی قربانی جدید خودخواهی آقای سرمربی!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار