تمرین استقلال

در تمرین امروز استقلال جلسه ای یک ساعته میان سرمربی و بازیکنان برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال(تاج) که در کمپ تیم های ملی برگزار شد علاوه بر غیبت قایدی و شجاعیان حاشیه دیگری هم داشت.

بعد از تمرین امروز و با درخواست کاپیتان وریا غفوری، بازیکنان استقلال جلسه ای با محمود فکری برگزار کردند که نزدیک یک ساعت طول کشید.

طی اخبار واصله فکری در این جلسه فوری با بازیکنان وقتی گلایه های آنها بابت تاخیر در پرداخت مطالباتشان و همچنین خانه به دوشی از این زمین تمرین به آن زمین تمرین را شنید؛ گفت:

اگر مشکل من هستم، می‌روم تا شما پولتان را بگیرید. من بارها به مسئولان باشگاه در مورد مطالبات شما صحبت کردم و آنها گفته‌اند تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که الان باشگاه دچار این مشکلات شده و پول شما پرداخت نمی‌شود، شاید مشکل من هستم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهدید کردند که اگر شرایط اینگونه باقی بماند و مدیران باشگاه قصد رفع مشکلات را ندارند دست به اعتصاب خواهند زد. فکری در جواب به آنها تاکید کرد که بازیکنان باید حرمت مجموعه باشگاه و همچنین هواداران را حفظ کنند.

طبق شنیده ها قرار است بازیکنان استقلال در تماس با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این باشگاه خواستار حضور آنها در محل تمرین شده و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها؛ این بار ساختمان بهارستان میزبان اعتراض آبی ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار