مهدی قایدی

ستاره تیم فوتبال استقلال همچنان در اعتراض به رقم و مفاد قرارداد خود در تمرینات این تیم شرکت نمی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار مقابل سپاهان به دلیل آنچه اعتراض به مبلغ پایین و مفاد قرارداد خود با باشگاه استقلال عنوان شده است، به نشانه اعتراض در تمرینات این تیم شرکت نکرد و به قطعا دیدار مقابل مس رفسنجان را هم از دست خواهد داد.

امروز فارس در خبری مدعی شد باشگاه استقلال حاضر شده به قرارداد 900 میلیونی مهدی قائدی مبلغ 2 میلیارد و صد میلیون تومان اضافه کند تا رقم قرارداد وی به 3 میلیارد در یک فصل برسد و حتی حاضر است 500میلیون تومان فردا به حساب این بازیکن واریز کند اما شماره 10 ناراضی استقلال خواستار بند جدایی 500 هزار دلاری شده که مدیران استقلال با آن مخالفت کرده‌اند.

صد البته که این ارقام به هیچ عنوان با دریافتی های نجومی بازیکنان تیم رقیب و دیگر تیم ها قابل قیاس نیست آن هم به زعم اکثر کارشناسان برای بهترین بازیکن لیگ ایران اما مهدی قایدی باید کمی در این مساله کوتاه بیاید و به فکر منافع تیم هم باشد.

به نظر سیاستی که قایدی در پیش گرفته است بازی باخت-باخت برای او، استقلال و هواداران است زیرا در این دولت و با این مدیران امیدی به بهبود شرایط باشگاه نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به شرایط ویژه استقلال و اینکه این تیم 4 امتیاز از صدر جدول عقب افتاده است و به امتیازات کامل تک تک بازی های دور برگشت نیاز مبرم دارد، غیبت قایدی ضربه بزرگی به استقلال و کادرفنی زیر تیغ آبی ها وارد خواهد کرد.

پر واضح است که با وجود مدیرانی که با جمله "کسی بزرگتر از استقلال نیست" از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و توپ را به زمین قایدی می اندازند تا او را مقابل هوادار قرار دهند، نباید به این زودی ها شاهد آرامش در اردوی استقلال باشیم.

البته این را هم اضافه کنیم که مدیران استقلال مدعی اند کسی و چیزی بزرگتر از نام استقلال نیست اما چرا خود این بزرگواران با وجود اثبات بی لیاقتی و همچنین خواست حداکثری هواداران مبنی بر استعفا از هیات مدیره، همچنان به میز خود چسبیده اند و در این مواقع جمله "کسی بزرگتر از استقلال نیست" برای آنها کاربردی ندارد!؟

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین ظهر جمعه استقلال/ بابک مرادی آماده بازی شد؛ قایدی همچنان روی دنده لج!

مهدی قایدی امروز هم در تمرین حاضر نشد/ می خواهند ستاره استقلال را فراری دهند!

استقلال پیج/ استوری شاهرخ عبدالرزاق در خصوص قرارداد نجومی مهدی ترابی (2 اسفند)

احمد مددی: میلیچ قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد؛ بحث فروش مهدی قایدی در هیات مدیره مطرح شده است!

دیدگاه‌ها  
جادوگر آبی
0 #1 جادوگر آبی 1399-12-08 20:31
ای بایا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار