رشید مظاهری

دروازبان اول تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت این تیم را در سفر به کرمان همراهی نکرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر، ساعت 14:00 امروز فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد رفسنجان ترک کردند. بازیکنان استقلال قبل از حضور در فرودگاه مهرآباد آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان را برگزار کردند که رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در این تمرین شرکت نکرد و در ادامه هم همراه کاروان تیم راهی رفسنجان نشد تا دروازبان سوم استقلال به جای او راهی استان کرمان شود.

البته عدم شرکت رشید مظاهری در تمرین صبح امروز، شایعه قهر او را بر سر زبان ها انداخت که با انتشار نسخه درمانی او در یکی از خبرگزاری ها، مشخص شد او از ناحیه کمر در بیمارستان عرفان نیایش MRI داده است. به هر حال با این شرایط به طور قطع به یقین سید حسین حسینی در رفسنجان سنگربان استقلال خواهد بود که برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

هر چند با توجه به باخت استقلال مقابل سپاهان و استراتژی عجیب کادرفنی مبنی بر نیمکت نشین کردن دروازبانی که نمی توانند دروازه خود را بسته نگه دارد و یا تیم در حضور او نتیجه را واگذار کرده است، قطعا در صورت سفر مظاهری به رفسنجان باز هم شاهد نیمکت نشینی او می بودیم، بنابراین حضور او در تهران و پیگیری درمان مصدومیت کمرش بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین ظهر یکشنبه استقلال/ اولین تمرین عرفان گل محمدی؛ مظاهری از ناحیه مچ پا مصدوم شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار