بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: ما هم مثل هواداران ارتباطی با باشگاه نداریم و فقط بازی‌ها، نتایج، مدیریت، رفتار آدم‌ها و یکدست نبودن هیات مدیره را می‌بینیم.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با برنامه تهران ورزشی، درباره وضعیت آشفته و چالش‌های تیم فوتبال استقلال،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

چالش‌های تیم فوتبال استقلال؟

ما هم مثل هواداران ارتباطی با باشگاه نداریم و فقط بازی‌ها، نتایج، مدیریت، رفتار آدم‌ها و یکدست نبودن هیات مدیره را می‌بینیم. هرکسی برای خودش تصمیم می‌گیرد و حرفی می‌زند. امروزه هم فضای مجازی همه را بیچاره کرده است و به قول امروزی‌ها هر کس برای خودش صفحه‌ای دارد.

اصلا مشخص نیست تکلیف چیست. ما هواداران هم مدام باید ناراحتی، گرفتاری و سختی بکشیم و ببینیم شرایط به چه شکلی است. از سال 59-58 که به عنوان بازیکن به استقلال آمدم تا همین امروز این تیم مشکل مالی داشته است. در آن زمان این مشکل در حد خودش بود و الان هم در حدی دیگر. این موضوع تازه نیست. همیشه استقلال و پیروزی (پرسپولیس) مشکل داشته‌اند.

آیا تاکنون دیده‌اید بازیکنی از سپاهان برای دریافت پولش به کمیته انضباطی یا کمیته وضعیت برود؟ این منظم بودن سبب شده سپاهان نتایج خوبی بگیرد و 3-2 بار قهرمان شود. امسال هم تیم خوب و یکدست را دارد. بحث من خود تیم سپاهان نیست بلکه پشتیبانی از این تیم است.

تنها دوره‌ای که پول به اندازه کافی بین همه تقسیم شد، دوره  سرمربیگری علیرضا منصوریان و مدیریت فنی من در استقلال بود. البته پس از انتخاب وی و دستیارانش من اضافه شدم. نزد افتخاری رفتیم و تنها یک درخواست از وی داشتم. گفتم به بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی و تدارکات به یک اندازه پول بدهید.

به افتخاری گفتم اگر می‌خواهید پنج درصد پول بدهید از منصوریان که سرمربی تیم است تا تدارکات به یک اندازه پول بدهید تا اختلافی به وجود نیاید. آن سال جزو  معدود دوره‌هایی بود که تمام نفرات تیم ما تا پایان سال یکسان 80 درصد پول گرفتند. هیچ سالی نبود استقلال به این شکل باشد اما اکنون خودشان می گویند از 7 تا 20 درصد پول داده‌ایم. به چه دلیل اینگونه پول می‌دهید.

نصف تیم ما جوان و شهرستانی هستند. بازیکن جوان شهرستانی به تهران آمده و در کنار اینکه به وی پول نداده‌اند از لحاظ غذا و جای خواب هم مشکل دارد. این سختی‌ها به مسائل فنی هم می‌آید.

* گزینه‌های جانشینی محمود فکری؟

در این چند روز به دلیل ناراحتی سعی  کرده ام اخبار مربوط به استقلال را نخوانم. نمی توام مدام بشنوم محمود فکری عوض نشد و کارش را ادامه می‌دهد یا عوض شد و به جایش فلانی آمد. اکنون هم هر کسی سرمربی می‌شود باید به خاطر تیم از وی حمایت کنیم.

* آیا تغییر سرمربی را باز هم برای استقلال یک بحران می‌بینید؟

برخی مواقع از بین گزینه‌های زیاد می‌توان یک نفر را انتخاب کرد اما اکنون به جز فرهاد مجیدی چه گزینه‌ای وجود دارد؟ البته من شنیده‌ام ساکت الهامی اضافه شده است. امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام تیم دارند.

کجای دنیا و فوتبال حرفه‌ای می‌گوید یک سرمربی وسط بازی‌ها تیمش را رها کرده و به تیم دیگری برود. این اشتباه است و دو تیم را به جای یک تیم به هم می‌ریزد. امیدوارم وضعیت استقلال هم درست شود.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

غیر رسمی/ فرهاد مجیدی خیلی نزدیک به نیمکت استقلال!

هفته شانزدهم لیگ برتر/ مس هم به استقلالِ فکری راه نداد؛ مساوی هیچ فرقی با باخت نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار