محمود فکری

متاسفانه محمود فکری علاوه بر بُعد فنی در بحث مدیریت بحران استقلال هم بازنده بزرگی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، یکی از نقاط ضعف کادرفنی سابق باشگاه استقلال عملکرد بسیار بد محمود فکری و دستیارانش در بخش مدیریت حواشی بازیکنان بود که متاسفانه  بزرگترین ضربه را به استقلال زد. یک فرد قبل از اینکه مربی خوبی باشد باید یک مدیر خوب باشد و مدیریت بحران را بداند.

متاسفانه سیاست های غلط محمود فکری در خصوص ایجاد تنش و لجبازی با بازیکنان باعث شد رفاقتی بین او و شاگردانش شکل نگیرد و این یکی از مهمترین عوامل ناکامی او حتی بیشتر از بحث مسائل فنی در استقلال بود. محمود فکری علاوه بر این هیچگاه در جبهه بازیکنان قرار نگرفت و در بیشتر مواقع از صحبت در خصوص مشکلات مدیریتی تیم خودداری کرد تا اینگونه هیچ رابطه قلبی ای بین او و بازیکنان شکل نگیرد.

هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، رشید مظاهری، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، سید سجاد آقایی و.. شماری از بازیکنان استقلال بودند که اختلاف آنها با محمود فکری علنی شد و کیفیت آنها نسبت به فصل قبل یا اوایل فصل به شدت افت کرد و سرمربی استقلال به جای حل اختلافات در سکوت خبری بیشتر به آن دامن زد!

اینکه یکی دو تن از بازیکنان از جمله محمد دانشگر و سید حسین حسینی به اخراج محمود فکری واکنش نشان داده و از او بابت زحماتش تشکر کردند هم خود نشانگر رابطه نه چندان دوستانه آقای سرمربی سابق و بازیکنان است.

قطعا یکی از ارکان های اصلی موفقیت یک تیم در بازی ها همدلی و یکدلی بین کادرفنی و بازیکنان است که متاسفانه در استقلال محمود فکری طبق شواهد امر به هیچ عنوان شاهد آن نبودیم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

عزیزیان با حاشیه از استقلال رفت/ انتقادها به فکری بابت مربی دروازبان ها درست بود!؟

احمد مددی: فکری استعفا داد؛ سرمربی جدید به زودی معرفی می شود

رسمی/ قصه محمود فکری با استقلال به سر رسید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار