پیروز قربانی

گزینه دستیاری فرهاد مجیدی گفت: شاید برخی مواقع اظهارنظرهایی کردم و هواداران ناراحت شدند اما این صحبت‌ها را انجام دادم چون اعتقاد دارم استقلال همیشه باید قوی باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با فارس در خصوص شایعه پیوستن به کادرفنی استقلال و دستیاری فرهاد مجیدی صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* هنوز هم مربی سایپا هستم

در خصوص پیوستن به استقلال، هنوز هم مربی سایپا و تحت قرارداد این باشگاه هستم و باید از فرصتی که سایپا و ابراهیم صادقی در اختیار من قرار دادند  تشکر کنم.  باید ببینیم در ساعات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

از اعتماد ابراهیم صادقی تشکر می کنم

سایپا مجموعه‌ای بود که واقعاً می‌شد در آن کار کرد. از اعتماد ابراهیم صادقی و این باشگاه تشکر می‌کنم. درباره اینکه فرهاد مجیدی هم مرا به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است باید بگویم این موضوع سبب افتخارم است.

 * هیجان روز اول بازی کردنم را دارم

واقعاً اکنون هیجان روز اول بازی کردن خود در استقلال را دارم زیرا بچه این تیم هستم. شاید برخی مواقع اظهارنظرهایی نسبت به استقلال کرده باشم و هواداران ناراحت شده باشند اما این صحبت‌ها را در این راستا انجام داده‌ام که اعتقاد دارم استقلال همیشه باید قوی باشد.

 * استقلال باید به حدی قوی باشد که در زمین حق خود را بگیرد

استقلال باید به حدی قدرتمند باشد که با وجود همه ناملایمات بتواند حق خود را در زمین فوتبال بگیرد و امیدوارم این اتفاق در باشگاه استقلال رخ بدهد.

* کادر فنی قبلی استقلال واقعاً زحمت کشیدند

کادر فنی قبلی استقلال واقعاً زحمت کشیدند. شرایط این تیم را از دور دیدم و باید ورود کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم هر کسی در کنار مجیدی قرار می‌گیرد اتفاق خوبی برای استقلال رخ بدهد.

استقلال شانس بالایی برای قهرمانی دارد

استقلال اکنون شرایط بدی در جدول ندارد و با توجه به فاصله تیم‌ها و بازی‌هایی که در لیگ امسال انجام می‌شود، تا روز آخر نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاق‌هایی می‌افتد. استقلال هنوز هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

* تقویت تیم را مجیدی باید تشخیص دهد

اینکه آیا تیم در شرایط فعلی نیاز به تقویت دارد را باید فرهاد مجیدی تشخیص بدهد اما استقلال از لحاظ نفری تیم بسیار با پتانسیلی است.

اخبار استقلال

 

        


 مطالب مرتبط:

رسمی/ پایان التهاب هواداران با بازگشت خالق چهار؛ مجیدی و اتحاد به استقلال بازگشتند

حضور ساکت الهامی در باشگاه استقلال/ دستیاری مجیدی یا توهین به شعور هوادار؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار