نظری استقلال

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال (تاج) گفت: متاسفانه با وجود واریز پول به حساب بودوروف ولی به دلیل مسدود بودن حساب این بازیکن تمام پول به حساب ما برگشت خورد!  

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال (تاج) در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل انتقالات استقلال صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* در جذب امین قاسمی نژاد باشگاه مُصر است

هواداران، همه موضوعات را با آرامش دنبال کنند و اجازه دهند کار را با آرامش پیش ببریم. باشگاه در این موضوع مُصِر است و مکرراً این مسئله را دنبال کرده‌ایم. مذاکراتی صورت گرفته و با پدیده مکاتبه شده است. موضوع خیلی مهم این است که درون باشگاه پدیده و بر سر مالکیت باشگاه، اختلاف نظر وجود دارد. موضوع این است که اگر قاسمی‌نژاد به استقلال ملحق شود که امیدوارم زودتر رخ دهد، بناست چه کسی رضایتنامه او را امضا کند.

* منتظر مشخص شدن مرجع اصلی باشگاه پدیده هستیم

هر مرجعی که فدراسیون فوتبال اعلام کرد، موضوع رضایتنامه را از طریق او دنبال می‌کنیم. مذاکرات اولیه ما رضایتخش بوده و امیدوارم زمانی که تکلیف اخذ رضایتنامه از پدیده مشخص شد، بتوانیم کارهای نقل و انتقالاتی قاسمی‌نژاد را انجام دهیم. باشگاه استقلال در این موضوع کاملاً مصمم و نظر اعضای هیئت‌مدیره هم مثبت و مساعد است. مدیرعامل، عبدیان و اعضای هیئت‌مدیره تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند و نامداری پیگیر موضوع است.

* مبلغ قرارداد قاسمی نژاد فعلا چالش اصلی نیست

اگر این موضوع حل شود، سایر بحث‌ها دیگر محل چالش نیست. مباحثی درباره مدت و مبلغ قرارداد وجود دارد که خیلی جدی نیست و تلاش می‌کنیم در عقد قرارداد، منافع باشگاه را تأمین کنیم. گاهی این موضوع با هزینه کمتر و گاهی با جذب بازیکن با مبلغی بالاتر است. به دنبال این هستیم که بازیکن مورد نیاز کادر فنی و با کیفیت مورد نیاز به تیم اضافه کنیم.

* همچنان منتظر استعلام مددی از فدراسیون فوتبال هستیم

اطلاع دقیقی در خصوص چگونه قرارداد بستن تیم پیروزی با فرشاد فرجی ندارم و کار ما بر اساس استعلام مددی از فدراسیون فوتبال روشن می‌شود. احراز این موضوع خیلی دشوار نیست و این مسئله باعث شده کار به تعویق بیفتد. وگرنه موضوع زودتر پیش می‌رفت.

* متاسفانه پول بودورف به حساب ما برگشت خورد 

حساب اعلام شده توسط بودوروف مشکل داشت و با وجود اینکه کل پول را واریز کردیم، برگشت خورد. روز گذشته (دوشنبه) مذاکراتی با این بازیکن و فیفا از طریق پست الکترونیک انجام شد. او هم حساب جدیدی اعلام کرد، هم فیفا اعلام کرد که چون پول واریز شده و مشکل از حساب بازیکن بوده، پنجره نقل و انتقالاتی را به محض واریز پول و اعلام سوئیفت، باز خواهد شد. امروز پول را واریز خواهیم کرد و پس از آن، پنجره باشگاه استقلال باز می‌شود.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

پنجره استقلال در آستانه باز شدن؛ شاخ غول با پرداخت چندغاز پول بودوروف شکسته شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار