صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: تفکر برد مقابل الاهلی در وجود بازیکنان استقلال بود و آنان از نخستین دقایق به دنبال برتری بودند.

    

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در یک نمایش خوب فوتبالی، موفق شد تیم الاهلی عربستان میزبان گروه سوم را از پیش رو  بردارد؛ این دیدار با نتیجه پنج بر ۲ به پایان رسید. مهدی قایدی ۲ گل در این دیدار به ثمر رساند و فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ دیاباته سه زننده دیگر گل‌های این تیم بودند. برد استقلال در این دیدار با تحسین کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران همراه شد.

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا، در خصوص این دیدار، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* اقتدار استقلال باعث ترس در دل حریفان می شود

این یک بازی بی‌نظیر بود و باید به مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال تبریک گفت. آنان سه امتیاز مهم با نتیجه عالی به دست آوردند و این موجب خواهد شد تا روحیه و انگیزه مضاعف داشته باشند. همچنین اقتدار استقلال موجب می‌شود ترس در دل حریفان ایجاد شود. باید گفت که این تیم از زمان ورود مجیدی روند خوبی را سپری کرده است.

* تیم استقلال مقابل الاهلی نقص هایی هم داشت

تفکر برد در این بازی در وجود بازیکنان استقلال بود و آنان از نخستین دقایق به دنبال برتری بودند. هر چند که نقصان‌هایی در این دیدار نیز دیده شد اما خط حمله استقلال در نیمه دوم بهترین عملکرد را داشت و توانست زمینه کسب سه امتیاز را فراهم کند.

در طول بازی شاهد فرصت هایی بودیم که ممکن بود نتیجه برد را با تساوی عوض کند اما در نیمه دوم توانایی و هنر «مهدی قایدی» ورق را به سود استقلال برگرداند.

دفاع استقلال در این دیدار چندبار برابر بازیکنان حریف متزلزل شد و اگر در دیدارهای بعدی اینگونه باشد احتمال موقعیت سوزی حریف کم خواهد بود زیرا این بازی توسط رقیبان آنالیز و مورد بررسی قرار می گیرد. کادرفنی در کنار این برد باید برخی از نقاط ضعف تیم را نیز برطرف کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ آتشبازی استقلال ایران در جده؛ الاهلی زیر پاهای فرهاد له شد!

صادق ورمزیار: استقلالی ها لیگ برتر را فراموش کنند؛ مجیدی صلاح تیمش را می‌خواهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار