الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دیدار تیم های الدحیل قطر و استقلال(تاج) ایران از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های فوتبال الدحیل قطر و استقلال(تاج) ایران از ساعت 22:15 امشب (چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400) به وقت ایران در زمین شماره 2 ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان و از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 با شکست 4 بر 3 شاگردان مجیدی به پایان رسید.

امیر ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی در دقایق 4، 34 و 74 برای استقلال گلزنی کردند و میشاییل اولونگا در دقایق 10، 27 و 85 و عبدالله الاحراق در دقیقه 43، گل‌های الدحیل را به ثمر رساندند.

داور این مسابقه در دقیقه 53 از یک پنالتی صد در صد روی مهدی قایدی به راحتی چشم پوشی کرد تا اینگونه حق استقلال در این دیدار حساس خورده شود.

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، محمد موسی(احمد یاسر 75)، مهدی بن‌عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الاحرق(اسماعیل محمد 75)، سلطان البریک، المعز علی(محمد مونتاری 89)، علی کریمی و مایکل اولونگا.

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

ترکیب استقلال ایران: محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، سیداحمد موسوی(وریا غفوری 50)، محمد نادری(هروویه میلیچ 59)، مسعود ریگی(مهدی مهدی‌پور 50)، آرش رضاوند(داریوش شجاعیان 87)، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری(آرمان رمضانی 87)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

قضاوت این دیدار بر عهده عارف میر داور لبنانی بود و ایمان امین هموطنش کمک اول است و ابنی الامیر از بنگلادش به عنوان کمک دوم او را در امر قضاوت یاری کردند

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 

نیمه اول

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 4: در اولین حمله جدی استقلال، سانتر احمد موسوی روی سر ارسلان مطهری فرود آمد و ضربه سر این بازیکن به تور دروازه الدحیل بوسه زد.

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 10: پاس در عمق عبدالله الاحرق به ادمیلسون رسید که ضربه او توسط رشید مظاهری مهار شد. این پایان کار نبود و مایکل اولونگا توپ برگشتی را وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه 6: پاس در عمق خوب موسوی به شیخ دیاباته رسید و او را با دروازه‌بان تک به تک کرد، اما سوت داور به معنای حضور دیاباته در منطقه آفساید بود.

دقیقه 19: مهدی قایدی با پاسی هوشمندانه، توپ را به فرشید اسماعیلی رساند و او در شرایط تک به تک با صلاح زکریا بود. کاپیتان استقلال در این صحنه تصمیم به زدن ضربه «چیپ» گرفت که شوت آرامش در دستان دروازه‌بان الدحیل قرار گرفت.

دقیقه 22: پس از سانتر ادمیلسون برای اولونگا، او بالاتر از سر محمدحسین مرادمند به توپ ضربه زد که رشید مظاهری این توپ را به سادگی مهار کند.

دقیقه 24: شوت از راه دور مسعود ریگی توسط دروازه‌بان الدحیل دور شد. در ادامه سانتر فرشید اسماعیلی به دیاباته رسید و دروازه‌بان الدحیل، ضربه شیخ را با نوک انگشتان خود دور کرد. هر چند داور مسابقه، رأی به خطای دیاباته روی بن‌عطیه داده بود.

دقیقه 25: پاس در عمق البریک به معز علی رسید که تکل بلند مرادمند روی پای کاپیتان الدحیل، توپ را به کرنر فرستاد.

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 27: پس از اینکه ریگی در قلب دفاع استقلال صاحب توپ شد، تلاش کرد آن را به سیاوش یزدانی برساند. پاس بسیار بد و مهلک ریگی به اولونگا رسید تا او که به مظاهری تک به تک بود، توپ را در دروازه استقلال جای دهد.

دقیقه 30: سانتر محمد نادری در اختیار زکریا قرار گرفت که نتوانست توپ را در دست نگه دارد و توپ روی زمین فرود آمد. دروازه‌بان الدحیل سپس اشتباه خود را جبران کرد و توپ را در اختیار گرفت.

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 34: مطهری هنگام ورود به محوطه جریمه، پاس در عمق اسماعیلی را دریافت کرد و پاس رو به جلوی خود را به دیاباته رساند. ضربه تمام‌کننده مهاجم اهل مالی استقلال از بین پاهای دروازه‌بان الدحیل عبور کرد و بازی مساوی شد.

دقیقه 37: حرکت تکنیکی قایدی در گوشه محوطه جریمه، موقعیت بسیار خوبی برای استقلال ایجاد کرد و مهاجم جوان آبی‌ها، توپ را به دیاباته رساند. ضربه مهاجم 3 گله استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل دروازه خالی راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 38: سانتر زیبای قایدی از نقطه کرنر روی پای مطهری فرود آمد که ضربه او توسط صلاح زکریا مهار شد.

دقیقه 43: در غافلگیری مدافعان استقلال، سلطان البریک از سمت چپ دفاع آبی‌ها صاحب توپ شد که سانتر او با عبور از همه بازیکنان، زیر پای معز علی قرار گرفت. او بلافاصله سانتری زمینی برای عبدالله الاحرق ارسال کرد که ضربه این بازیکن وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 1+45: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه با فاصله‌ای نزدیک، از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه نخست با شکست 3 بر 2 استقلال.

نیمه دوم

دقیقه 51: دیاباته در شرایط پشت به دروازه الدحیل، توپ را به قایدی رساند که ضربه او از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: مهدی قایدی پس از ورود به محوطه جریمه الدحیل با استفاده از سرعت و تکنیک خود، با تکل محمد موسی متوقف شد. در شرایطی که استقلالی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند و به نظر می‌رسید حق با آنهاست، داور لبنانی بازی چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 59: معز علی پس از برخورد با فرشید اسماعیلی روی زمین افتاد که ابراهیم میر، اعتقادی به خطا نداشت. علی پس از آن به داور مسابقه اعتراض کرد که با کارت زرد داور مواجه شد.

دقیقه 63: ادمیلسون جونیور از میانه زمین توپ را دریافت و از وریا غفوری  عبور کرد. ادمیلسون سپس وارد محوطه جریمه شد که ضربه او  از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 66: سانتر هافبک‌های استقلال پس از اشتباه بسام الراوی، به دیاباته رسید که او نتوانست از این موقعیت استفاده کند. مهاجم استقلال به دلیل ارتکاب خطای خطرناک روی دروازه‌بان الدحیل کارت زرد گرفت.

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

دقیقه 74: کرنر نماینده ایران از سمت چپ دروازه الدحیل روی سر دیاباته فرود آمد. ضربه سر مهاجم استقلال پس از برخورد به مطهری بلوکه شد که فرشید اسماعیلی با حضور به‌موقع خود، گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 77: مهدی قایدی با خطا متوقف شد که فرهاد مجیدی به دلیل عدم استفاده داور از کارت زرد خود، به ابراهیم میر اعتراض کرد. همین اعتراض باعث شد میر به مجیدی اخطار دهد.

دقیقه 81: قایدی به زیبایی توانست اسماعیل محمد را دریبل کند. او سپس وارد محوطه جریمه نماینده قطر شد و توپ را به فرشید اسماعیلی رساند که ضربه او پس از بخورد به مدافعان الدحیل راهی کرنر شد.

دقیقه 85: ارسال محمد  اسماعیل در محوطه جریمه استقلال و در غفلت آبی‌پوشان، به میشاییل اولونگا رسید که این مهاجم کنیایی، گل سوم خود و گل چهارم الدحیل را به ثمر رساند.

دقیقه 1+90: شوت زیبای اسماعیلی با پای چپ از کنار دروازه الدحیل به زمین بیرون رفت.

دقیقه 4+90: سوت پایان بازی با شکست شاگردان مجیدی.

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

 الدحیل قطر 4-3 استقلال ایران

□ امیر ارسلان مطهری 4, شیخ دیاباته 34, فرشید اسماعیلی 74

□ میشاییل اولونگا 85،27،10, عبدالله الاحراق 43

* ورزشگاه: زمین شماره 2 ملک عبدالله/ عربستان
* داور: عارف میر(لبنان)

 

* ویدئو بازی:

ویدئو بازی الدحیل 4-3 استقلال را در استقلال مدیا تماشا کنید

استقلال مدیا

 

 

* نتیجه دیگر بازی گروه:

الشرطه عراق 0-3 الاهلی عربستان

 

* جدول رده بندی گروه:

جدول رده بندی

عکس از رضا سعیدی پور(سایت رسمی باشگاه)

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ فرهاد مجیدی: بازیکنانم با تمام وجود و با دلشان بازی کردند؛ سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می‌کنیم

مرحله گروهی ACL2021/ حواشی دیدار الدحیل قطر و استقلال ایران: برخورد گرم کریمی با استقلالی‌ها

مرحله گروهی ACL2021/ شکست استقلال مقابل الدحیل در نیمه نخست؛ و این دفاع فاجعه!

مرحله گروهی ACL2021/ ترکیب استقلال مقابل الدحیل قطر؛ در شب نیمکت نشینی وریا، ریسک فرهاد با 3 مهاجم!

مرحله گروهی ACL2021/ فرشید اسماعیلی: الدحیل را به خوبی آنالیز کرده ایم؛ گلهای من نتیجه تلاش همه بازیکنان است

مرحله گروهی ACL2021/ فراز کمالوند: با قلبمان برای هواداران بازی خواهیم کرد؛ تنوع تاکتیکی در استقلال بسیار زیاد است

مرحله گروهی ACL2021/ انتقام سخت از عراقی ها در جده؛ طلسم 50 ساله بدست فرهاد شکسته شد!

مرحله گروهی ACL2021/ آتشبازی استقلال ایران در جده؛ الاهلی زیر پاهای فرهاد له شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار