بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در خصوص پرونده مربی سابق این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال(تاج) متاسفانه در بدو ورود تیم استقلال به کشور پس از صعود مقتدرانه از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا حواشی در مورد باشگاه و پرونده نبوشا میلیشیچ لکیچ مربی سابق استقلال ایجاد شده است که لازم است توضیحاتی در این خصوص داده شود:

نامه‌ای که تصویر آن در فضای مجازی آن هم توسط خبرگزاری که در چند وقت اخیر همواره در پی ایجاد حواشی برای این باشگاه بوده است، مربوط به تقریبا یکسال قبل بوده است.

در این خصوص اختلاف حسابی بین باشگاه و‌ رقم ادعایی مربی سابق استقلال وجود داشت که در نهایت با شکایت ایشان به فیفا مبلغی که ایشان ادعا داشتند اندکی تقلیل یافت و رای اولیه به باشگاه اعلام شد.

باشگاه استقلال نیز طبق قانون در فرصت معین درخواست صدور رای تفصیلی را به فیفا اعلام کرد که بعد از چندماه رای تفصیلی به باشگاه اعلام شد.

در این بین، اختلاف حسابی بین باشگاه استقلال و وکیل آقای میلیشیچ بوجود آمد که به موجب آن این وکیل از بازپرداخت مبلغ ۲۰.۰۰۰ یورو اضافه پرداختی که به ایشان انجام شده بود سر باز زدند و باشگاه استقلال نیز به دنبال این است که این مبلغ به عنوان طلب آقای میلیشیچ از طرف وکیل ایشان مورد محاسبه قرار گیرد و پیگیر‌ی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقلب از خبرگزاری فارس، نبوشا لکیچ مربی اهل کشور صربستان در خرداد ماه سال گذشته از تیم فوتبال استقلال جدا و به مسئولان این باشگاه هشدار داد تا مطالبات وی را پرداخت کنند.

لکیچ طی یک نیم فصل از ژانویه 2020 (15 دی‌ماه) تا ماه می 2020 (پایان ماه خرداد سال گذشته) با استقلال قراردادی  را به امضا رساند که طبق قرارداد باید ماهانه حقوق 3400 یورو دریافت می کرد.وی در 4 ماه آخر فعالیت خود در استقلال حقوقی ازاین باشگاه دریافت نکرد و رقمی معادل 14 هزار و چهارصد یورو از این باشگاه طلب داشت.

این مربی در خردادماه سال گذشته با ارسال نامه رسمی به باشگاه ضمن ابراز ناراحتی از رفتار باشگاه استقلال که قرارداد وی را نقض کرده  خواستار دریافت مطالبتش شد. لکیچ در خرداد ماه سال گذشته به باشگاه استقلال 15 روز وقت داد تا مبلغ مورد نظر را پرداخت کند اما این باشگاه با عدم پرداخت طلب این مربی باعث شکایت وی شد.

حالا با گذشت حدود یک سال از آن نامه این مربی ضمن پیگیری شکایت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بست هر چند در این زمینه حق رسیدگی به پرونده و همچنین دیرکرد مطالبات وی نیز باید به لکیچ پرداخت شود. البته رقم مطالبات این مربی قابل پرداخت است و باشگاه استقلال تا زمان آغاز فصل نقل و انتقالات می تواند مطالبات وی را پرداخت کند.

تصویر نامه سال گذشته لکیچ به باشگاه استقلال که با کوتاهی مدیریت وقت به آن رسیدگی نشد را در زیر ببینید:

نامه میلیچیچ

نامه میلیچیچ

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

ACL2021/ جذاب ترین دیدار مرحله 1/8؛ استقلال و الهلال نبرد بزرگ و رئیس آسیا..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار