باشگاه استقلال

اعضای جدید هیات مدیره استقلال حمایت قاطعانه خود را از کادرفنی اعلام کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از تشکیل مجمع باشگاه استقلال(تاج)، پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی شدند.

در ادامه معرفی این افراد و گفت و گو آنها با رسانه رسمی باشگاه استقلال را می خوانید:

 

* اصغر ملکیان

اصغر ملكيان چند سالی است كه از مديران سازمان صداو سيما به شمار می‌رود. ایشان سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارند. (در دوره مديريت عامل ايشان تيم پيكان به ليگ برتر فوتبال كشور صعود كرد).

از دیگر سوابق وی می‌توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا و ... اشاره داشت. 

اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزيز را جبران نماييم.

امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

اميدوارم بازيكنان و كادر فني را با روحيه و انگيزه بسيار بالا در شهريور راهی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نماييم و هواداران در ادامه مسابقات آسيايي شاهد كسب سومين ستاره آسيا باشند.

 

* پرویز مظلومی

پرویز مظلومی با سابقه بازی در استقلال، پیشکسوت، مربی، سرمربی، مدیرفنی و سرپرست این تیم هم بوده است.

سابقه من در استقلال به عنوان بازیکن، سرمربی، مربی و سرپرست مشخص است. بنده به عنوان یک پیشکسوت استقلال که بخش بزرگی از عمرش را در استقلال گذرانده، آمده‌ام تا تمام تجربیات خود را در خدمت استقلال بگذارم و از همه پیشکسوتان در این راه طلب کمک دارم. مطمئنم با انسجام پیشکسوتان و هواداران و حمایت از کادر مدیریتی و کادرفنی محترم، می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم.

مديريت و اعضای هیات مدیره برای موفقیت استقلال هم قسم شده‌اند و از کادرفنی حمایت قاطعانه داریم تا ان‌شاءالله استقلال به موفقیت برسد.

 

* داریوش دلفانی

داریوش دلفانی سابقه عضویت در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان اصفهان و استان کهکیلویه و بویراحمد را دارد. همچنین ایشان سابقه مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر، عضویت در هیات مدیره باشگاه فولاد و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. از دیگر سوابق او می‌توان به مشاور اجرایی در فدراسیون جودو، معاونت اجرایی در باشگاه پیکان، ریاست کمیته فوتبال ناشنوایان فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی یک هلدینگ صنایع غذایی و ... اشاره داشت.

بنده می‌دانم که وظيفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد. تلاش ما رفع دغدغه‌های کادرفنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پيش رو شود.

ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در ليگ قهرمانان آسیا و جام  هاي داخلی باشیم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

وزارت ورزش کار خودش را کرد/ جمع بی کفایت ها در هیات مدیره استقلال جمع شد!

دارند کاری می کنند، مجیدی استعفا بدهد/ فرهاد بمان لشکر تاج(استقلال) در کنار توست

کار از فاجعه گذشت/ استقلال ما یک قدم تا نابودی؛ مطرح شدن افرادی که در حد هیات مدیره نیستند!

لجبازی و لجنبازی آشکار سلطانی فر و علی نژاد/ وزارت ورزش به دنبال ابقای احمد مددی و برکناری اعضای هیات مدیره

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار