تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال(تاج) با اعتصاب بازیکنان آبی پوش برگزار نشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، طبق برنامه قرار بود اولین تمرین تاکتیکی تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان عصر امروز(یکشنبه 27 تیر 1400) در حضور اصحاب رسانه از ساعت 19:00 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود، اما بازیکنان به دلیل شرایط موجود و عدم پرداخت مطالبات حاضر به برگزاری تمرین نشدند.

       

* بیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال هم وقتی صحبت‌های کاپیتان و دیگر بازیکنان این تیم را شنید با آنها همراه شد و سپس نزد خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمد تا با آنها به صحبت بپردازد.

* پندار توفیقی و سلطانی معاونان اسبق استقلال به همراه علی نامداری مشاور پیشین هیأت مدیره این باشگاه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند. همچنین کامیار کاردار پیشکسوت این تیم هم در محل تمرین استقلال حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی این تیم به صحبت پرداخت.

* تعدادی از هواداران استقلال بدون در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی با بازیکنان عکس یادگاری گرفته و حضور بازیکنان در زمین را با مشکل مواجه کرده‌اند. همچنین برخی بازیکنان استقلال هم بدون ماسک مشغول گرفتن عکس یادگاری با هواداران این تیم هستند.

تمرین استقلال

* هنگامی شیخ دیاباته وارد محل تمرین استقلال شد یکی از هواداران این تیم تصویری که به شکل نقاشی آماده شده بود را به مهاجم استقلال هدیه داد و در کنار او عکس یادگاری گرفت.

* حدود 200 نفر از تماشاگران تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و البته نسبت به احمد مددی موضع‌گیری کردند. آنها در طول برگزاری تمرین علیه مددی شعار داده و البته به مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان اعتراض کردند.

* اظهارنظر محمد دانشگر پیرامون شکایت مددی از فرشید اسماعیلی در دادگاه باعث تعجب خبرنگاران حاضر در تمرین امروز آبی‌پوشان شد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول صحبت با رسانه‌ها درباره مشکلات مالی بودند سرمربی تیم استقلال با دیگر بازیکنان این تیم در وسط زمین چمن صحبت کرد.

* به گفته فرهاد مجیدی شیخ دیاباته حدود 600 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است و همین موضوع باعث شد تا هواداران حاضر در تمرین استقلال در مورد جدایی این بازیکن صحبت کنند. آنها ضمن نگرانی از مطالبات دیاباته از اعضای کادر فنی تیم استقلال خواستند به هر شکل ممکن این بازیکن حفظ شود.

تمرین استقلال

* هرج و مرج بیرون از محل تمرین تیم استقلال باعث به وجود آمدن  مشکل در تردد این تیم شد و در نهایت فرزاد مجیدی از تماشاگران خواست تا به هر شکل ممکن محل تمرین را ترک کنند.

تمرین استقلال

* زمانی که بازیکنان در زمین حضور داشتند یک کودک هوادار استقلال وارد زمین شد و از مهدی قائدی درخواست امضا کرد. قائدی هم بر روی پیراهن این کودک که بر تن داشت امضا زد.

تمرین استقلال

* بانوان زیادی هم در محل تمرین آبی پوشان حضور داشتند که حضور دو بانوی محجبه هوادار استقلال مورد توجه دوربین های عکاسی قرار گرفت.

* تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت و در صورتی که آبی‌پوشان فردا تمرین کنند تنها با یک جلسه تمرین ریکاوری و یک تمرین سبک پیش از بازی مقابل شاگردان محمود فکری قرار خواهند گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران در دیدار خود از هفته بیست و هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس روز سه شنبه 29 تیر از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

عکس از باشگاه استقلال

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه استقلال/ ریکاوری بعد از برد داربی؛ تماس ویدئویی فرهاد با عارف!

گزارش تمرین سه شنبه استقلال/ شعار علیه مجری تلویزیون؛ پرویز مظلومی در تمرین آبی‌ها حاضر شد

گزارش تمرین جمعه استقلال/ مجیدی و مددی رو در رو شدند؛ گلایه های فرهاد در حضور ملکیان!

گزارش تمرین یکشنبه استقلال/ صحبت فرهاد با بازیکنان؛ حضور دیاباته در تمرینات گروهی

گزارش تمرین چهارشنبه استقلال/ حضور شیخ دیاباته؛ تمرین مفرح در روز تولد دو بازیکن

گزارش تمرین دوشنبه استقلال/ برخورد گرم مجیدی با پیشکسوتان میهمان؛ صحبت فتح الله زاده با استقلالی ها!

گزارش تمرین شنبه استقلال/ ریکاوری آبی پوشان بعد از گرفتن پاداش از سرمربی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار