نشست خبری مجیدی بازی با الهلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: با کارشکنی های فراوانی به این بازی رسیدیم ولی برای برد فردا تلاش خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان حضور پیدا کرد و صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * از میزبانی باشگاه الوصل تشکر می کنم

 خیلی خوشحالم که در باشگاه الوصل کار کردم چون خاطرات خوبی از این تیم دارم. از همه مهمتر این است با فرد خوبی مثل کاپیتان راشد مدیر این باشگاه کار کردم. جا دارد از باشگاه الوصل امارات تشکر کنم چون در این یک هفته تمام اختیارات را در اختیار ما گذاشتند وبا ما کمال همکاری را کردند.

 * با کارشکنی های فراوان به این بازی رسیدیم

ما می دانیم بازی بسیار سختی را داریم و از نظر من تیم الهلال بهترین تیم عربستان است.ما سعی کردم در هفته گذشته روی تمام نقاط این تیم کار کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.باید رو راست بگویم که با مشکلات و کارشکنی زیادی به این بازی رسیدیم ولی قاطعانه به هواداران استقلال می گویم که مطمئن باشند بازیکنان تیم ما با تمام وجود فردا برای تیم و آنها بازی خواهند کرد.

 * نمی دانم چرا نباید در کشور خودمان میزبان باشیم

نه تنها من بلکه همه بازیکنان تیم تصمیم گرفته ایم اصلا به مشکلات فکر نکنیم و تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. سوالات زیادی در ذهن ما است که بدون جواب است. دوره مقدماتی این مساببقات در عربستان برگزار شد و ما در گروه بسیار سختی بودیم. همانجا از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کردم چون بازی ها به بهترین شکل برگزار شد و ما با زحمت بازیکنان به عنوان تیم اول صعود کردیم.الان حق ما است در خانه خودمان بازی کنیم ولی اینکه چرا در ایران بازی نمی کنیم جوابش را من نمی دانم.

 * چه فرقی بین بازیکنان تیم ملی سوریه و الهلال است؟

10 روز پیش تیم ملی سوریه در ایران بازی کرد، چه فرقی بین بازیکنان تیم ملی سوریه و الهلال است؟ ما دبی را انتخاب کردیم چون ایرانی های زیادی دارد اما بازی فردا هم بدون تماشاگر شده است. اگر فردا هم بازی را ببریم در دور بعد دوباره باید در عربستان بازی کنیم. من دلیل این مسائل را نمی دانم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ACL2021/ ساعت نشست خبری دیدار با الهلال مشخص شد؛ جلسه هماهنگی آنلاین برگزار شد

ACL2021/ برنامه کامل لیگ قهرمانان آسیا تا فینال مشخص شد

ACL2021/ جذاب ترین دیدار مرحله 1/8؛ استقلال و الهلال نبرد بزرگ و رئیس آسیا..

مرحله گروهی ACL2021/ استرس و هیجان با طعم شیرین صعود؛ گروه مرگ برای استقلال معنا ندارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار