کوین یامگا

باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد بازیکن سابق باشگاه وایله دانمارک برای عقد قرارداد 2 ساله به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمیباشگاه استقلال(تاج) کوین یامگا بازیکن سابق باشگاه وایله دانمارک با قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست.

کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، امروز عصر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

این بازیکن ۲۵ ساله کامرونی-فرانسوی در پست‌های وینگر راست و‌ چپ، دفاع راست و مهاجم سابقه بازی دارد.

 به گزارش استقلال نیوز، کاش مسئولین باشگاه استقلال یاد بگیرند یک بار هم شده حداقل در حد لیگ یک کشورمان به معرفی بازیکنان جدید خود بپردازند! چقدر زشت و چقدر آماتورگانه شاهد اضافه شدن بازیکن جدید به پُرافتخارترین باشگاه ایران هستیم!

* با آرتور کوین یامگا بیشتر آشنا شوید:

سن: ۲۵، متولد ۷ سپتامبر ۱۹۹۶

ملیت: فرانسوی - کامرونی

قد: ۱/۸۷

وزن: ۸۱ تیم‌های سابق: کیه‌وو ایتالیا، روبر سیه‌نا ایتالیا، آرتزو ایتالیا، کارپی ایتالیا، پسکارا ایتالیا، لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک 

یامگا کارش را از تیم پایه کیه‌وو ورونا آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه رسید که در آن مقطع توانست با کیه‌وو قهرمان لیگ جوانان ایتالیا شود.

این بازیکن دوران حرفه‌ای خود را در لیگ بزرگسالان از سری C ایتالیا آغاز کرده و سابقه حضور در سری B را هم در کارنامه خود دارد. یامگا دوره‌ای را هم در لیگ دو فرانسه و لیگ برتر پرتغال سپری کرده است.

به نقل از سایت ترانسفر مارکت، یامگا در طول دوران بازی‌ خود هیچ‌وقت دچار جزئی‌ترین مصدومیتی هم نشده و این موضوع نشان از فیزیک بسیار خوب کوین دارد.

کوین یامگا در طول دوران حرفه‌ای خود، غالبا به عنوان وینگر چپ و راست به بازی گرفته شده اما قابلیت بازی در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و چپ، هافبک هجومی و مهاجم را هم دارد. نکته ویژه استایل بازی یامگا، توانایی خوب بدنی و سرعت بالاست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


مطالب مرتبط:

ضعف بخش مدیا در پُرافتخارترین باشگاه ایرانی؛ وقتی خبری از یک رونمایی ساده نیست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار