ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته دوم لیگ برتر فصل 1400/1401 مقابل ذوب آهن مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته دوم لیگ برتر فصل 1400/1401 که از ساعت 18:00 امروز(دوشنبه 3 آبان 1400) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری، امیر حسین حسین‌زاده

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

به گزارش استقلال نیوز، استقلال در حالی امروز به مصاف ذوب آهن می رود که این تیم اصفهانی هفته گذشته در آبادان نفت را از پیش رو برداشت و با مهدی تارتار به دنبال فرار از روزهای کابوس وار فصل قبل است. فرهاد مجیدی در این بازی تقریبا می شود گفت که به ترکیب برنده دست نزده و با یکی دو تغییر بازیکنانش را روانه میدان خواهد کرد. رونمایی از کوین یامگا و نیمکت نشینی مجدد روزبه چشمی از نکات جالب بازی امروز خواهد بود.

* سید حسین حسینی همچون دیدار مقابل هوادار، در این بازی هم انتخاب اول فرهاد مجیدی است تا ثابت شود دلخوری سرمربی استقلال از محمد رشید مظاهری همچنان ادامه دارد.

در خط دفاعی همان 3 بازیکن منتخب هفته گذشته یعنی دانشگر، مرادمند و یزدانی به بازی گرفته شدند تا خط دفاع استقلال تغییری در خود نبیند.

کاپیتان وریا غفوری و جعفر سلمانی دو وینگ بک های راست و چپ استقلال در این دیدار هستند. مهدی مهدی پور در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا زبیر نیکنفس از روی نیمکت بازی را نظاره کند. آرش رضاوند و کوین یامگا دیگر هافبک های استقلال در این دیدار خواهند بود و سبحان خاقانی اصلا در لیست بازیکنان استقلال حضور ندارد.

مهاجمان استقلال در این دیدار همچون بازی قبل امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری خواهند بود.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: محمدرشید مظاهری، عارف آقاسی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امین قاسمی نژاد، محمد رضا آزادی، امیرعلی صادقی و آرمان رمضانی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل هوادار؛ شاگردان عنایتی اولین قربانی استقلال در مسیر قهرمانی؟

دیدارهای استقلال در فصل 1400/01

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار