ترکیب استقلال مقابل تراکتور

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 مقابل تراکتور مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل تراکتور تبریز از هفته سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 که از ساعت 18:00 امروز(شنبه 8 آبان 1400) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیر حسین حسین‌زاده.

ترکیب استقلال مقابل تراکتور

به گزارش استقلال نیوز، در هفته سوم لیگ برتر استقلال در جدالی همواره حساس و تماشایی در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور با هدایت فیروز کریمی می رود. فرهاد مجیدی و شاگردانش خوب می دانند برای قهرمانی باید تمامی امتیازات دیدارهای خانگی را کسب کنند و از این حیث این بازی هم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

متاسفانه رودی ژستد در این بازی نمی تواند استقلال را همراهی کند اما کوین یامگا از ابتدا در زمین قرار گرفته و با صلاحدید کادرفنی در نوک خط حمله بازی می کند تا آزادی عمل بیشتر داشته باشد. همچنین حضور روزبه چشمی در میانه میدان هم می تواند قدرت بیشتری به خط هافبک استقلال بدهد.

* سید حسین حسینی که در دقایق ابتدایی دیدار مقابل ذوب آهن مصدوم و جای خود را به مظاهری داده بود، با برطرف شدن مصدومیتش باز هم انتخاب اول مجیدی درون دروازه خواهد بود و تلاش می کند سومین کلین شیت فصل استقلال را رقم بزند.

در خط دفاع همچون دو دیدار گذشته، سیاوش یزدانی نقش لیدر را بر عهده دارد و محمد حسین مرادمند و محمد دانشگر در دو طرف او ایفای نقش خواهند کرد.

کاپیتان وریا غفوری وینگ بک راست و جعفر سلمانی همچون دو دیدار قبل وینگ بک چپ آبی پوشان خواهند بود.

روزبه چشمی بالاخره در هفته سوم آماده بازی شد و در پست مورد علاقه خود یعنی هافبک دفاعی به بازی گرفته می شود تا قدرت دفاعی استقلال بیشتر از قبل شود. مهدی مهدی پور و آرش رضاوند دیگر هافبک های استقلال مقابل تراکتور هستند.

در خط حمله هم امیرحسین حسین زاده به همراه کوین یامگا به بازی گرفته شدند تا شاهد نیمکت نشینی امیر ارسلان مطهری باشیم.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: محمد رشید مظاهری، عارف آقاسی، محمد زبیر نیک نفس، سعید مهری، امین قاسمی نژاد، رضا آذری، بابک مرادی، امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ رونمایی از کوین یامگا در فولادشهر!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل هوادار؛ شاگردان عنایتی اولین قربانی استقلال در مسیر قهرمانی؟

دیدارهای استقلال در فصل 1400/01

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار