کمیته استیناف

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف باشگاه گل‌گهر در استیناف تایید شد.

            

به گزارش استقلال نیوز، کمیته استیناف با وجود فشارهای زیاد یک باشگاه خاص و اعمال نفوذ افراد سیاسی، رای صحیح کمیته انضباطی را تایید کرد و حق را به باشگاه استقلال داد.در ارتباط با رای صادره، ابهامات و نواقص آن و همچنین نقش مافیای رسانه در روند تصمیم‌گیری کمیته استیناف توضیحاتی لازم است که در ادامه مشاهده خواهید می‌کنید:

1. همانطور که بارها تاکید شده بود و در رای اولیه کمیته انضباطی نیز اشاره شده بود تخلف انجام شده در این پرونده و قضیه جعل کاملا واضح بود.

2. دلیل تاخیر کمیته استیناف در صدور رای با استناد به متن خود رای این کمیته مورد سوال جدی است. در رای به صراحت اشاره شده از سوی گل‌گهر سیرجان هیچ مدرک جدید و مستنداتی برای بررسی ارائه نشده است و این قضیه به صراحت تاخیر در صدور رای را غیرقابل توجیه می کند و کمیته استیناف باید در مورد این تاخیر شفاف سازی کند چراکه موجب حاشیه سازی های کذب رسانه ای در فضای مجازی گردید و موجب تشویش اذهان عمومی اهالی فوتبال شد.

3. اشکال جدی و مهم وارد بر این پرونده عدم معرفی جاعل یا جاعلان است که وقتی در پرونده ای جعل تایید می شود حتما جاعل نیز وجود دارد و این پرونده می تواند از باب قضیه جعل در محاکم قضایی کشور به طور جداگانه بررسی گردد.

4. در حکم تایید صادر شده در استیناف یک تغییر عجیب اتفاق افتاده و آن کاهش جریمه مالی گل گهر سیرجان است که در شرایطی که تغییراتی در امور بررسی پرونده رخ نداده، دلایل این کاهش جریمه مالی جای ابهام دارد.

5. نقش مخرب صداوسیما در جریان این دادرسی به سود طرف جاعل و باشگاه سرخپوش تهرانی غیرقابل انکار است و باید صحبت های مهم که در ارتباط با احتمال زد و بند های مالی یا غیر مالی در این بین برای تلاش در جهت نقض رای کمیته انضباطی ایجاد شده به طور جدی مورد بررسی نهادهای نظارتی مرتبط قرار گیرد.

6. از فردای برنامه میثاقی و نصیرزاده تا آخرین تلاش های صداوسیما با دعوت هدفمند از هاشم بیک زاده ضمن تایید کامل وجود سناریو قبلی مجریان این رسانه برای تخریب باشگاه و سرمربی تیم با استفاده ابزاری از سرمربی سابق(محمود فکری) و.. باعث شد فضای ورزش کشور ملتهب شود و این درحالی بود که در زمان صدور حکم کمیته انضباطی فضای عمومی ورزش با وجود مستندات شفاف پرونده کوچکترین ابهام در این قضیه نداشت. بنابراین بایستی مشخص گردد که چه اتفاقاتی افتاد که قبل از تایید نهایی یک حکم حقوقی، مجریان یک شبکه دولتی به خود اجازه دادند تا آخرین روز به دروغ پراکنی و ایجاد التهاب در فضای فوتبال بپردازند و ورود نهاد های نظارتی در این قضیه الزامی‌است.

7. به هواداران تاج(استقلال) بزرگ و مدیران باشگاه و در راس آن دکتر سمیعی به خاطر مقابله با یک شبکه رسانه ای دارای ثروت و قدرت و ناکام سازی برخی توطئه های جدی در راستای جاری شدن حق و قانون بایستی تبریک گفت.

8. بعد از تایید رای وقتی رسانه خبری یک روزنامه قدیمی کشور مانند خبرورزشی خبر زردی کار می کند که آیا باشگاه پرسپولیس به خاطر این حکم به CAS شکایت می کند؟! و این را خواسته هواداران این تیم در فضای مجازی بیان می کند خود نشان از حقیقت وجود یک شبکه رسانه ای گسترده و تخریبی علیه آبی پوشان محبوب ایران است. حتی یک مورد از این اطلاع رسانی ها در زمان هایی که به شکل جدی، حقیقی و مجازی هواداران استقلال(تاج) و حتی معاون وقت باشگاه در پرونده جعل مهدی طارمی خواستار طرح شکایت علیه باشگاه جاعل بودند، کدام رسانه خبری به ظاهر مستقل به انعکاس صدای واقعی هواداران این تیم پرداخت. البته اشاره می شود که بسیار خوشحال خواهیم شد که باشگاه پرسپولیس به CAS شکایت کند چون علاوه بر آن باشگاه، مضحکه شدن برخی از رسانه های مدعی بی طرفی نیز تماشایی خواهد بود.

9. با وجود تحرکات جدی در جهت تضییع حق استقلال(تاج) ایران در این پرونده جعل باشگاه گل گهر، اهمیت آمادگی برای مقابله با جنگ‌های رسانه‌ای مشخص گردید خصوصا آنکه در بُعد رسانه‌های جریان اصلی حمایت از منافع باشگاه استقلال ایران وجود نداشته و این ضعف چندین ساله برای باشگاهی است که صاحب اولین نشریه تخصصی بوده و شکسته شدن انحصار رسانه‌ای و ورود افراد و رسانه‌های هواداری در این زمینه کمک جدی برای هواداران استقلال(تاج) بوده تا به جبران این کمبود چندین ساله بپردازند و در عین حال با این شبکه رسانه ای بزرگ و گاها فاسد جریان اصلی کشور مبارزه کنند.

10. نکته پایانی و عجیب اینکه سپاهان بیشترین سود را از رای صادره برد ولی‌ کوچکترین تلاشی حتی به شکل یک بیانیه ساده در خنثی کردن بسیاری از توطئه های اتفاق افتاده انجام نداد که در تاریخ مدیریت این باشگاه کم سابقه بود.

اخبار استقلال

   

  


مطالب مرتبط:

رسمی/ کمیته استیناف حق را به استقلالی ها داد؛ قانون زیر بار هوچیگری تیم دوم پایتخت نرفت

حکم جدید کمیته انضباطی/ گل گهر بازنده و جریمه شد؛ پایان پرونده سازی سیرجانی ها

آبی ها پیروز در پرونده حقوقی، اما متضرر از تعلل کمیته انضباطی در صدور رای و اصرار بر تکرار اشتباه توسط گل گهری ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار