هواداران استقلال

سازمان لیگ فوتبال در اقدامی عجیب در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار افتتاحیه لیگ برتر، بازی های هفته اول را بدون تماشاگر اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به بررسی‌های انجام شده از سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه‌های لیگ برتر اشکالات متعددی استخراج شده است، بر این اساس مقرر شد تا زمان رفع اشکالات ارزیابی شده سامانه‌ های مذکور تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد به این ترتیب تمامی مسابقات هفته نخست لیگ برتر تماشاگران بدون تهیه بلیت، مجاز به حضور در ورزشگاه‌ نیستند. 

باشگاه‌ ها نیز موظف شده‌ اند هرچه سریع‌ تر نسبت به رفع اشکالات اخذه شده اقدام کنند و تاییدیه‌ های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اتخاذ کنند تا امکان بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها فراهم شود.

اعلام بدون تماشاگر شدن بازی های لیگ در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از هواداران استقلال بدون هیچ مشکلی به راحتی بلیط خود را از این سامانه دریافت کرده بودند و باقی هوادارن هم در حال تهیه بلیط بودند.

به نظر می رسد دلیل اصلی بدون تماشاگر شدن بازی های هفته اول عدم مهیا زیر ساخت های ورود بانوان به ورزشگاه و فرار از محرومیت های احتمالی فیفا در این خصوص باشد که متاسفانه منجر به متضرر شدن باشگاه استقلال و هوادارنش شد.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

دیدارهای استقلال در فصل 1401/02

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار