حواشی دربی 99

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال(تاج) بارها به تصمیمات پیام حیدری، داور بازی معترض بود.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پبروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران  در دربی نود و نهم از ساعت 16:00 امروز یکشنبه(3 اردیبهشت 1402) از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

             

** هواداران دو تیم از ۴ ساعت مانده به شروع مسابقه در حال ورود به ورزشگاه بودند.

** درب شرقی ورزشگاه برای ورود هواداران پرسپولیس و درب غربی برای ورود هواداران استقلال در نظر گرفته شده بود که این مساله برخی از تماشاگران را دچار  سردرگمی کرده بود.

** رنگ آمیزی صورت با آبرنگ حتی به قیمت ۹۰ هزارتومان انجام می‌شد!

** بلیت‌های این دیدار از ۵۰۰ تا یک میلیون تومان در بازار سیاه برای جایگاه‌های پشت دروازه فروخته می‌شد. بلیت‌های جایگاه نیز تا ۲میلیون تومان به فروش می‌رسید.

** بسیاری از هواداران نسبت به زمان و نحوه بلیت فروشی اعتراض داشتند.

** نیروهای انتظامی از تجمع هواداران مقابل درب غربی و محوطه اطراف آن جلوگیری می‌کردند.

** تعداد زیادی از هواداران خردسال به همراه اقوام خود وارد ورزشگاه شدند.

حواشی دربی 99

** در فاصله بیش از ۲ساعت تا شروع بازی حدود ۲۰هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و بازار کُری خانی روی سکوها داغ بود که در لحظاتی باعث بروز درگیری و پرتاب بطری آب شد و در‌نهایت با دخالت نیروهای انتظامی پایان یافت.

** احمدرضا براتی سرپرست هیات فوتبال استان تهران و عضو رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شد.

** بی نظمی زیادی در تونل ورزشگاه آزادی وجود دارد و هواداران به صورت تکی یا دسته جمعی از این طریق وارد استادیوم فوتبال می‌شوند.

** گروه کودکان باستانی کار شهر بافق در استان یزد برای اجرای برنامه وارد ورزشگاه شدند که در میان آن‌ها حضور دختران خردسال جالب توجه بود.

** در اقدامی عجیب برخی هواداران بدون بلیت از تونل ورزشگاه آزادی که مربوط به ورود تیم‌ها و عوامل بازی است وارد استادیوم شدند.

** بیژن طاهری مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیم استقلال پیش از آغاز دربی 99 اظهار داشت:

شرایط تیم بسیار خوب است. انشاءالله امروز روند رو به رشد ما همان طور ادامه پیدا خواهد کرد. دربی امروز همان طور که می‌دانید بسیار حساس است و فکر نمی‌کنم 98 دربی که قبلا برگزار شده چنین دربی حساسی داشت. امیدوارم که این سه امتیاز بازی را بگیریم و به هواداران عزیز تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید که مساوی به درد هر دو تیم نمی خورد، گفت: قطعا همین طور است و مساوی به سود تیم دیگری است.امیدوارم که ما امروز سه امتیاز بازی را بگیریم.

طاهری در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد هوادارن چیست و آیا اگر تعدادشان بیشتر بود  جذاب تر نبود؟ اظهار داشت: بله صددرصد، دلمان می‌خواست که مثل دربی های گذشته این ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد امامتاسفانه با تعداد محدودی در ورزشگاه حضور دارند و حضور این تعداد هم غنیمت است.

مدیرتیم فوتبال باشگاه استقلال در ادامه صحبت های خود،خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل به فکر برد بودیم، اما 10 بازی است که تیم رو به رشد بوده و امیدوارم که امروز هم این روند ادامه داشته باشد.

طاهری در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد پیام حیدری داور این دیدار چیست، عنوان کرد: همه داوران خوب هستند، ما نمیتوانیم از قبل قضاوت کنیم. امیدوارم که امروز قضاوت خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال نتیجه پایانی دربی 99 را چطور پیش بینی میکنید، گفت: فوتبال را نمی‌توانیم از قبل پیش بینی کنیم، اما امیدوارم که سه امتیاز بازی امروز نصیب ما باشد.

** در حالی که پیش از این، مسئولان برگزاری مسابقه دربی 99 اعلام کرده بودند 15 هزار نفر می توانند دربی بزرگ پایتخت را از نزدیک تماشا کنند، استقبال زیاد تماشاگران باعث شده درهای طبقه دوم نیز باز شود.

*درویش، مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس تایید کرد که مجوز حضور طرفداران برای طبقه دوم صادر شده است.

** در زمانی که دروازه‌بانان استقلال مشغول گرم کردن بودند، یک هوادار این تیم به داخل زمین دوید تا با سید حسین حسینی عکس یادگاری بگیرد. بعد از این صحنه یکی از ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین دوید تا این هوادار را از داخل چمن بیرون ببرد. بعد از این اتفاق و به دلیل برخوردی که با این هوادار شده بود، حسینی با مامور وارد شده به زمین به جر و بحث پرداخت. بعد از ورود سایرین به این قائله، هواداران استقلال با تشویق دروازه‌بان خود به این اتفاق واکنش نشان دادند. ماموران حاضر در ورزشگاه هم این هوادار خاطی را از درون زمین خارج کردند.

** کلیه اعضای تیم استقلال در زمان گرم کردن بازیکنان به کنار زمین آمدند. 

** رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از شروع بازی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد. او علت حضورش در این جایگاه را ازدحام زیاد در جایگاه ویژه عنوان کرد.

** با باز شدن درهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی، تعدادی از هواداران 2 تیم که بیرون ورزشگاه مانده بودند، خود را به طبقه دوم رساندند. 

** علی عبدالمالکی، خواننده موسیقی پاپ، پیش از آغاز مسابقه با اجرای چند موسیقی تماشاگران را سر ذوق آورد.

** تعدادی از مسوولان استقلال و پرسپولیس، برای تماشای بازی امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. 

** بازیکنان پرسپولیس و استقلال در میان تشویق هواداران خود به زمین چمن آمده و به گرم کردن پرداختند. 

حواشی دربی 99

** حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال و فرشید سمیعی، معاون حقوقی این باشگاه در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

*حجت کریمی در حاشیه برگزاری دربی 99 اظهار داشت:

خدا را شکر وقتی جو ورزشگاه را را می بریم لذت بخش است. هوادار آمده و دلش  شاد است. حالا ببینیم نتیجه چه می شود.

وی در مورد پرداخت سنگین بدهی تاریخ استقلال گفت: واقعا همین طور بود، کارها انجام شده و دیدم که امروز یک استوری گذاشتند. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت بدهی پادوانی گفت: با توجه به اینکه این پول از طریق کارگزار به حساب پادوانی واریز می شود روز پنجشنبه به وکیل او اعلام شد رئیس بانک شهر گفته است به خزانه مراجعه و 100 هزار دلار را بگیرد. وکیل او قبول نکرد و گفت باید حواله کنید یا بلیت برزیل بگیرید و من این پول را برای او ببرم. در نهایت قرار شد همان حواله صورت بگیرد.

کریمی در مورد پیش بینی دربی گفت: امیدوارم دل هوادار استقلال شاد شود.

وی در مورد اینکه برنامه ای برای ماندن دارید یا خیر، عنوان کرد: من یک خادم بودیم و آمدیم یک کاری انجام بدهیم و دل هوادار را شاد کنیم بعد از این هم هرچه خدا بخواهد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه شما پول استراماچونی را دادید و شاید اگر مدیر دیگری بود به بازیکنان پاداش می داد یا قراردادشان را، گفت: اعتقاد دارم که باید سازمان را از بنیه درست کنیم و مشکلات حل شود. اگر نشود همینطور به مدیران دیگر منتقل می شود. باید یک بار حل شود تا مدیران دیگر کار خود را انجام دهند. این همه بدهی از قبل مانده و برای مدیر قبلی یا دولت فعلی و قبلی هم نبوده و برای قدیم بوده است. ای کاش قبلا هواداران پیگیر این قضایا بودند.

کریمی در مورد بدهی میلیچ گفت: میلیچ تسویه شد و مرحله بعدی هم قرارداد بازیکنان و بدهی های دیگری که مانده است را پرداخت می کنیم.

وی در مورد اینکه رسید واریز استراماچونی را دریافت کردید، یا خیر؛ عنوان کرد: احمدی رئیس بانک شهر دو روز قبل رسید را برای من فرستاد. یک برگه است که وکیل او باید امضا کند که این پول را دریافت کرده است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا هواداران برای حضور در آسیا امید داشته باشند، یا خیر، گفت: ان شاء الله و توکل بر خدا.

*پیش از آغاز بازی پرسپولیس مقابل استقلال تعدادی از هواداران استقلال در جایگاه 8 با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث شد نیروی انتظامی وارد عمل شود.

** در شرایطی که امیر قلعه‌نویی در 2 هفته اخیر لیگ برتر بازی پرسپولیس- ملوان و همچنین استقلال- هوادار را در ورزشگاه آزادی و تراکتور و سپاهان را در استادیوم یادگار امام تبریز تماشا کرده است، در دربی پایتخت حضور نداشت و آندرانیک تیموریان، دستیار خود در تیم ملی را به ورزشگاه آزادی فرستاد.

** سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

** زمانی که ساپینتو سرمربی استقلال به کنار زمین آمد به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت و او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

** وقتی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس از مقابل هواداران استقلال عبور کردند این هواداران با پرتاب بطری آب به ورود پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند.

** هواداران پرسپولیس بنر بزرگ این باشگاه را روی سکوهای ورزشگاه آزادی باز کردند.

** پیش از آغاز بازی از خانواده تعدادی از شهدای ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

** منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

** پیش از آغاز بازی کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی استقلال خوش و بش کردند.

** علی امیری یکی از مسؤولان باشگاه استقلال برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

** اشپیتیم آریفی و آرش برهانی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

** هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

*در زمانی که داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد عارف غلامی با کمک داور دوم بازی به صحبت پرداخت.

** امروز دو داور به عنوان داور ذخیره در کنار زمین حضور دارند.

** حسین شهریاری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و به تماشای بازی پرداخت.

حواشی دربی 99

حواشی دربی 99

حواشی دربی 99

** ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بارها به تصمیمات پیام حیدری، داور بازی معترض بود.

** رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس لحظاتی از نیمه اول را در کنار تماشاگران، تماشا کرد.

حواشی دربی 99

** زمانی که یامگا با برانکارد از زمین به بیرون آمد به ساپینتو اعلام کرد که می‌تواند بازی کند، اما به نظر می‌رسد کادر پزشکی استقلال به وی اجازه بازی نداد تا به جای این بازیکن صالح حردانی وارد میدان شود.

** سید مهدی حیدری، از فوتبالیست‌های قدیمی که سابقه بازی در چند فیلم سینمایی و سریال را هم در کارنامه دارد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

** تعدادی از مسئولات وزارت ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای صدمین دربی پایتخت پرداختند.

** از دیگر غایبان مشهور این مسابقه مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) و حمید سجادی(وزیر ورزش و جوانان) بودند.

** برخی اعتقاد داشتند به دلیل احتمال ریزش قسمتی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس از این منطقه دور شدند و به قسمت دیگری از طبقه دوم رفتند.

*ریکاردو ساپینتو پس از اتمام بازی به سمت تیم داوری دوید و وقتی به پیام حیدری رسید با عصبانیت برای وی دست زده و علیه داور بازی الفاظ نامناسبی به کار برد‌.پس از سوت پایان مسابقه، بازیکنان پرسپولیس و دیگر بازیکنان به وسط زمین آمدند و خوشحالی کردند.

** افشین پیروانی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، یحیی گل‌محمدی را در آغوش کشید و سپس دو دست خود به سمت جایگاه ویژه مشت کرد‌ تا به این شکل شادی‌اش را نشان بدهد.

** در اواخر بازی، بین هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل جایگاه درگیر شدند و پلیس مجبور شد آن جایگاه را خالی کند.

** یکی از هواداران پرسپولیس نیز که قصد داشت به زمین بیاید، پلیس مانع از حضور او در زمین شد.

** یکی از لیدرهای پرسپولیس با نیروی انتظامی درگیر شد. این موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس به اعتراض، بطری‌ها آب را به زمین مسابقه پرتاب کنند.

** مهدی مهدی پور و داسیلوا از استقلال و پورعلی ‌گنجی و عبدی از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

** پس از برد پرسپولیس در دربی، هواداران این تیم برای یحیی گل محمدی تشویق ایسلندی اجرا کردند.

** مهدی مهدی پور و داسیلوا از استقلال و پورعلی گنجی و عبدی از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

** عیسی آل کثیر هم بعد از پایان بازی پیراهنش را به میان تماشاگران پرتاب کرد.

*حسین توکلی، نیز پس از پایان مسابقه گفت: هر 2 تیم به دنبال برد بودند و به همین دلیل مسابقه حساسیت بالایی داشت. نتیجه به دلخواه هواداران پرسپولیس بود. در فوتبال نیز هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من فکر می‌کنم قهرمانی در دست سپاهان است.

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) تهران واستقلال(تاج ایران) در دربی نود و نهم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخ پوشان به پایان رسید.

    

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از شکست در دربی 99؛ استقلال چند بازی قبل نبودیم!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از دربی 99: ما خیلی خوش شانس نبودیم!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ تساوی بدون گل پیروزی و استقلال در نیمه نخست؛ باز هم پنالتی آبی‌ها سوخت!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ ترکیب تیم فوتبال استقلال در دربی نود و نهم؛ ساپینتو و شاگردانش تشنه پیروزی هستند!

دربی غول هفت‌سر نیست که از آن بترسید؛ ترسوها محکوم به مرگند!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دربی 99: برای کسب سه امتیاز خیلی سخت می‌جنگیم!

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دربی نود و نهم!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ استقلال با ۶تایی کردن هوادار به دربی رسید؛ ساپینتو در نیمه مربیان الهامی را ساکت کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار