tofiqii

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به جای مدیرعامل این باشگاه در جلسه هماهنگی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، جلسه هماهنگی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد. قرار بود رضا افتخاری از استقلال در این جلسه حضور پیدا کند، اما نتوانست خودش را به فدراسیون برساند و به همین دلیل پندار توفیقی به جای او در جلسه شرکت کرد.

پندار توفیقی پس از جلسه با مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اظهار داشت:موضوع نشست درباره هماهنگی برای جام باشگاههای آسیا بود. با توجه به اینکه 13 دسامبر قرعه کشی در مالزی هست و ممکن است که ما عربستانی ها بازی داشته باشیم باشگاهها پذیرفتند در کشور بی طرف بازی کنند. قرار است که سیاست نظام از سوی وزارت امور خارجه پیگیری شود اما باشگاهها در کشور ثالث در صورت همگروهی با تیمهای عربستانی بازی می کنند. 

وی افزود: درباره تعداد بازیکنان خارجی در تیمهای باشگاهی نیز بحث شد که طبق قانون جدید فیفا همه باشگاهها می توانند 5 بازیکن استفاده کنند. همه نیز در این جلسه موافق بودند اینجا همان سهمیه 4 بازیکن خارجی استفاده شود.

دبیر هیات مدیره استقلال درباره وضعیت این تیم در آسیا تصریح کرد: احتمالا با توجه به وضعیت استقلال باید یک بازی پلی آف برگزار کنیم. منصوریان هم قطعا تاکتیک های خاص خودش را دارد. هدف بر این است که تیم صعود کند. برنامه ریزی ما کلان است و انشااله صعود از مرحله گروهی.

توفیقی در خصوص جانشین پورحیدری در هیات مدیره گفت: طبیعتا جایگزین منصور پورحیدری کسی را نمی توانیم بیاوریم. آنچه که مسلم است از نظر سازمانی اعضای هیات مدیره باید 5 نفر باشند. انشاالله وزیر ورزش به زودی در این باره تصمیم می گیرند.

وی درباره انتقادات به قراردادهای چند سال اخیر بازیکنان استقلال بیان داشت: دوستانی که این قراردادها را نوشتند، فرصتی نیست که از خود دفاع کنند. امسال اما با توجه به بودجه ای که جذب کردیم و مصوب کردیم، بر اساس درآمدهایی که محتمل بودند، بودجه بندی کردیم. طبق لیست منصوریان نیز بازیکن گرفتیم و مطمئن هستیم که احتمال قریب به یقین همه پول بازیکنان برای این فصل پرداخت می شود. اینکه بیشتر بتوانیم پول بیاوریم و بدهی ها را بدهیم، بحث جدایی است. 

توفیقی افزود: متاسفانه دیروز سازمان امور مالیاتی یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال برداشت کرد که ما باید این پول را به بازیکنان می دادیم. این موارد دیگر تحت کنترل ما نیست.درباره گذشته من حرف نمی زنم اما قراردادهای امسال قابل دفاع است. اگر نیاز به شفاف سازی بود، ما درباره اش حرف می زنیم. آن چیزی که ما گفتیم، بر اساس بودجه مصوب بوده است.

وی درباره صحبت های فتح الله زاده در برنامه نود اظهار داشت: آقای فتح الله زاده و هر مدیر دیگری در استقلال زحمت کشیده است. باشگاه استقلال اگر تا الان سر پا مانده از زحمات پورحیدری تا افرادی مثل اولیایی، قریب، فتح الله زاده، واعظ و... بوده است. صحبت های عمومی که مطرح می شود اما شاید درست نباشد. ضمن اینکه طیف مردم متفاوت است و هر کسی ممکن است برداشت متفاوتی  داشته باشد.

 دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به اینکه ایران در میان برترین های آسیا نماینده ای ندارد، گفت: دیگر طبیعتا فرامنطقه ای و سیاسی است که این قضیه را باعث شده است. البته فدراسیون فوتبال هم واکنش خوبی نشان داده است. کشور ایران از لحاظ پلی تیکی موقعیت ممتازی دارد و این اتفاقاتی هم که می افتد سیاسی است. اینطور نیست که بازیکنان ما شایسته نیستند. بازیکنان ما در لیگ های معتبر بازی می کنند و تیم ملی ما هم نتایج خوبی گرفته است.

وی درباره بازگشت مصطفوی به کادرفنی استقلال گفت: یک اصلی در مدیریت وجود دارد به نام تفویض اختیار. مصطفوی و تمام اعضای کادرفنی در اختیار منصوریان هستند. اینکه او چطور تصمیمی می گیرد با مربیان و بازیکنان چطور برخورد می شود، در اختیار منصوریان است. 

توفیقی در پایان درباره نتایج خوب تیمهای پایه افزود: در فدراسیون فوتبال کارهای زیربنایی انجام می شود. در کشور فوتبالیست هایی را می بینید که چقدر با استعداد هستند. این موضوع در فدراسیون و باشگاهها اهمیت داده می شود. هر وقت شما در آکادمی کار کنید، آینده را می بینید.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار