babazadeh neww

مربی دروازبان های استقلال در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: خداروشکر از 4 بازی آخر 10 امتیاز کسب کرده ایم و این نشان از پیشرفت تیم ما بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حمید بابازاده در مورد تقابل تیمش با صبای قم در رقابت‌های جام حذفی گفت: این مسابقات شرایط خاص خودش را دارد و ما بازی خیلی سختی مقابل صبا در پیش خواهیم داشت. صبا بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد، اما هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر خواهیم شد. به امید خدا با حمایت هواداران، صبا را شکست خواهیم داد و این برد را تقدیم به روح منصور پورحیدری خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت تیم استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای فصل شرایط سختی را تجربه کردیم و این طبیعی بود، چون استقلال تغییرات نسبتاً زیادی را نسبت به سال گذشته در خودش می‌دید. خوشبختانه از چهار بازی اخیر 10 امتیاز گرفته‌ایم، بازی‌هایی که برای ما سخت بود. اگر این روند را ادامه دهیم وارد کورس قهرمانی خواهیم شد.

مربی دروازبان های تیم استقلال درباره تیم ملی مقابل سوریه تصریح کرد: تیم ملی ایران وضعیت خوبی دارد، اما این بازی برای ما سخت است. سوریه تیم سرسختی است و امیدوارم از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

بابازاده در پایان در پاسخ به این پرسش که به نظرش کارلوس کی‌روش کدام دروازه‌بان را مقابل سوریه به زمین خواهد فرستاد، گفت: نمی‌دانم و انتخاب در این زمینه سخت است. شرایط روحی دروازه‌بان‌های تیم ملی بسیار مهم است و فکر می‌کنم کی‌روش دروازه‌بانی را انتخاب خواهد کرد که از لحاظ روحی در بهترین وضعیت قرار داشته باشد. این درحالی است که هر سه دروازه‌بان تیم ملی در گذشته خیلی کم این شانس را داشتند که در بازی‌های ملی به میدان بروند.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار