139408051648417886398124

به گزارش استقلال ینوز تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که فرزاد مجیدی به دلیل کسالت در تمرین حضور نداشت و بازیکنان در تمرین امروز به کارهای تاکتیکی پرداختند.

 

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود برای دیدار مقابل نفت تهران از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی را پیگیری کرد.

* خسرو حیدری، علیرضا رمضانی و فرزاد مجیدی نفراتی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور نداشتند. مجیدی از بعد از دیدار مقابل استقلال اهواز در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده و نکته جالب اینجا است که وی این روزها به عنوان سرپرست تیم استقلال انجام وظیفه می‌کند.مظلومی در خصوص غیبت مجیدی گفت وی مریض است و انشالله از فردا به تیم اضافه خواهد شد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعدی بازیکنان در گروه‌های 4 و 5 نفره کار استقامتی کردند و بعد از آن در یک آیتم ویژه زیرنظر پرویز مظلومی و مجید صالح فوتبال درون‌تیمی را انجام دادند. در این مسابقه که در نیمی از زمین برگزار شد صالح نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و مظلومی نیز نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.قبل از برگزاری فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال با توپ تنیس برای دقایقی فوتبال بازیکردند که کری آنها در این بازی جالب توجه بود.

* در بخشی از تمرین پرویز مظلومی بازیکنان را جمع کرد و بعد از گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با آنها برنامه‌های تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد میکرد. در این لحظه حسین ترابپور مربی دروازه‌بانان استقلال مشغول ضربه زدن به سمت یکی از دروازه‌ها بود که ضربه محکم وی در بین حلقه بازیکنان در حضور مظلومی به صورت یکی از مهاجمین آبی‌پوشان برخورد کرد. این حرکت باعث اعتراض استقلالی‌ها به مربی دروازه‌بانان شد و آنها با صدای بلند می‌گفتند آقای ترابپور نشانه‌گیری‌ات را قوی کن! ترابپور نیز با خنده از بازیکنان عذرخواهی کرد و مدعی شد که قصدی برای ضربه زدن به سمت بازیکنان را نداشته است.

* حدود 30 نفر از طرفداران تیم فوتبال استقلال در محل تمرین این تیم حاضر بوده و تماشاگر برنامه‌های تاکتیکی بوده است.

* محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال فردا برای شرکت در مسابقات جهانی هنرمندان در قشم به این تیم اضافه می‌شود و وی در تمرینات روزهای آینده حضور نخواهد داشت.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا تا دیدار مقابل نفت تهران پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه آینده در ورزشگاه تختی تهران به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان خواهد رفت.

لینک دانلود

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار