صمد مرفاوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای صعود به دور بعد بازی زیبا معنی ندارد باید یک بازی منطقی انجام داد که استقلال به خوبی این فاکتور را رعایت می کند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی در مصاحبه با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال در  آستانه بازی فردا با العین گفت: آنها در بازی رفت یک بازی محتاط را به نمایش گذاشتند و نتیجه دلخواه را هم کسب کردند. استقلال برای بازی برگشت با العین اندوخته خوبی دارد هر چند برد یک بر صفر در تهران نمی‌تواند تضمینی برای صعود قطعی باشد. با این حال عبور از العین برای تیمی مثل استقلال سخت نیست و امیدوارم آنها در امارت هم نتیجه خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای استقلال، نتیجه مهمتر از زیبا بازی کردن است به همین دلیل استقلال در بازی رفت هم تلاش کرد روی ضدحملات برنامه‌ریزی کند و به چیزی که می‌خواهد برسد. استقلال در امارات هم همین شیوه را به کار خواهد گرفت ولی کار در زمین حریف سخت‌تر است.

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: العین یک بازی سراسر تهاجمی را انجام خواهد داد و برای استقلال مهم است که در دقایق ابتدایی گل نخورد. از طرفی شرایط آب و هوایی در امارات به سود استقلال نیست و امیدوارم بازیکنان در گرمای این کشور و رطوبت بالایی که آنجا دارد دچار مشکل نشوند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار