ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران مقابل پدیده مشهد از هفته پنجم لیگ برتر اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای جدال مقابل پدیده مشهد به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن، مجتبی جباری، داریوش شجاعیان، علی قربانی و حسن بیت سعید

شماتیک ترکیب استقلال مقابل پدیده مشهد

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان نسبت به دیدار مقابل سایپا باز هم ترکیب تیمش را دستخوش تغییر کرده.

* در دفاع چپ زکی پور بعد از 2 بازی غیبت دوباره به ترکیب اصلی تیم برگشته اما باید دید او که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته می توانند با آمادگی کامل در این بازی حضور یابد یا خیر؟ با این حال همینکه یعقوب کریمی در پست غیر تخصصی دفاع چپ به میدان نمی رود برای هواداران استقلال جای خوشحالی بسیار دارد!

** امید نورافکن در دیدار گذشته نیمکت نشین شد تا زوج جباری-جپاروف کارگردان خط میانی استقلال باشند. این تغییر در نیمه اول آن دیدار جواب داد و استقلال بسیار زیبا و روان بازی کرد و توپ را به جریان انداخت، جباری از جلوی خط دفاع بازیسازی را آغاز می کرد و جپاروف پشت مهاجمان این وظیفه را بر عهده داشت. اما هر چه از نیمه دوم گذشت به دلیل خستگی ضریب اشتباهات هافبک های پا به سن گذاشته استقلال بالا رفت و  روزبه چشمی تنها هافبک دفاعی استقلال در آن دیدار در مقابل حملات مهاجمان سریع سایپا به دردسر افتاده بود. حال با برگشت دوباره نورافکن به ترکیب ثابت او همزمان هم در کارهای دفاعی به چشمی کمک خواهد کرد و هم در زمینه بازیسازی کمک حال جباری خواهد بود. تعویض جپاروف با جباری هم می تواند یکی از تعویض های ایده آل نیمه دوم باشد.

*** در خط حمله نیز یک تغییر اجباری دیگر در ترکیب امروز شاهد خواهیم بود. سجاد شهباززاده به دلیل مصدومیت چند هفته ای دور از میادین خواهد بود و علی قربانی جایگزین او در خط حمله استقلال شده. باید دید زوج قربانی-بیت سعید که مقابل استقلال خوزستان ناموفق بودند این بار مقابل این رقیب مشهدی چگونه عمل خواهند کرد؟

 

اینکه چرا منصوریان با وجود مصدومیت شهباززاده و بازی های ضعیف قربانی در خط حمله به فردین نجفی و در دفاع چپ علیرغم عدم آمادگی صد در صد زکی پور و حتی 2 دیداری که او غایب بود از آرمین سهرابیان(که حتی جز لیست 18نفره هم نیست ولی فصل گذشته 22 بار برای سپاهان به میدان رفته بود!) استفاده نمی کند را نمی دانیم! البته تجربه ثابت کرده منصوریان هرگز ار اعتماد به جوانان ضرر نکرده ولی امیدواریم با بهتر شدن شرایط استقلال و بازگشت ثبات به این تیم قدرت ریسک کادر فنی در استفاده از این بازیکنان بالا برود.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز استقلال و پدیده راس ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+2 #1 سعید باقری 1396-05-31 15:43
ترکیب خوبیه ولی فکر نکنم با این شماتیک بازی کنه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار