آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: شفر در این زمان کم توانسته است مشکل استقلال را در پیدا کند و تیم را از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم عنوان کرد هنوز نتوانسته با این موضوع که دیگر نمی تواند در دربی به میدان برود کنار بیاید. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* شرایط استقلال بهتر شده

به نظرم شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر است و شفر توانست در این مدت کوتاه درد استقلال را پیدا کند و تیم را از لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار دهد. البته مشکلات استقلال هنوز کامل برطرف نشده است، ولی امیدوارم این تیم با شفر به روزهای خوبی برسد.

* امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

نتیجه قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم شانس برد دارند. حضور دو مربی خارجی قطعاً هیجان و کیفیت دربی را بالا می‌برد و من امیدوارم که استقلال برنده از زمین خارج شود.

* فشار زیادی روی مهاجمان استقلال است

مهاجمان استقلال نفر به نفر بازیکنان خوبی هستند و می‌‌توانند به این تیم کمک کنند. به نظر من آنها خیلی تحت فشار هستند و شما دیدید وقتی علی قربانی گل زد چهره‌اش طوری بود که انگار تمامی مشکلات استقلال روی دوش این بازیکن بوده است. این فشارها تأثیرگذار است و بر عملکرد مهاجمان تأثیر می‌‌گذارد.

* شفر مشکلات خط حمله را حل خواهد کرد

آنها اگر خودشان باشند و بدانند که در محوطه جریمه اولین تصمیم، بهترین تصمیم است، تمام مشکلات برطرف می‌‌شود. البته من معتقدم که استقلال در کارهای تهاجمی مشکل داشت و این موضوع فقط مربوط به مهاجمان نبود. به نظر من شفر این مشکل را برطرف خواهد کرد.

* هنوز نتوانسته ام با غیبت در دربی کنار بیایم

هر بازیکنی دوست دارد در دربی به میدان برود و وقتی دربی را می‌بینم در برخی از لحظات ناراحت می‌شوم. هنوز نتوانسته‌ام با غیبت در دربی کنار بیایم. من 14 یا 15 بازی انجام داده‌ام که سه گل زده و چهار پاس داده‌ام. این در حالی است که فقط در یک بازی مهاجم نوک بودم و در دیگر دربی‌ها در پست هافبک - مهاجم بازی می‌کردم.

  اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار