کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تنها با ارائه یک صورت جلسه رسمی مشکلات حقوقی باشگاه را مرتفع کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تسویه حساب باشگاه استقلال با طلبکاران و کسب مجوز حرفه ای از سوی کمینه بدوی توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* تسویه حساب باشگاه استقلال با طلبکاران و کسب مجوز حرفه‌ای

اگر از این به بعد این باشگاه طلبکاری از گذشته داشته باشد، نه تنها مدیران و مسئولان باشگاه باید پاسخگوی ادعای امروزشان باشند، بلکه پای مسئولان کمیته بدوی تعیین وضعیت باشگاه‌ها که مجوز حرفه‌ای آن را صادر کردند هم وسط است و آنها هم باید پاسخگو باشند.نمی‌دانم باشگاه به چه منابع مالی دست پیدا کرده که اینگونه بدهی‌های گذشته را تسویه کرده است. خدا کند این حرف راست و درست باشد و دیگر هیچ طلبکاری از گذشته به این باشگاه رجوع نکند که البته من به شخصه بعید می‌دانم اینگونه باشد. اما اگر از این پس هر طلبکاری پیدا شود مسئولیت آن به همه آقایان باز می‌گردد.

* دیگر مشکلات باشگاه استقلال

باشگاه استقلال مشکلی بزرگتر از مشکلات مالی دارد و آن هم مشکلات حقوقی این باشگاه است. این باشگاه در حال حاضر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قانونی ندارد و در حالی این آقایان در باشگاه مسئولیت دارند که در ثبت شرکت‌ها نفرات دیگری با این عناوین ثبت شده‌اند. هیات مدیره باید یک صورتجلسه ساده تنظیم و به ثبت شرکتها مراجعه کند و تغییرات را اعمال نمایند.این اصلا کار سختی نیست و من نمی‌دانم چرا آقایان نمی‌خواهند مسئولیت جایی که در آن قرار دارند را به صورت قانونی بپذیرند. اگر آقایان که عضو هیات مدیره هستند خودشان و امضای‌شان را قبول دارند خیلی راحت می‌توانند صورتجلسه کرده و تغییرات را در ثبت شرکت‌ها اعمال نمایند تا اینطوری نباشد که امضای مدیرعامل باشگاه در AFC فاقد اعتبار باشد.نباید بگذاریم کار به بیخ برسد و از خارج از کشور برای باشگاه ما ضرب الاجل تعیین کنند. باید تا زمان داریم و چوب بالای سرمان نیست خودمان برویم و مشکلات مان را برطرف کنیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
-1 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-23 23:10
د برادر من حاج کاظم عزیز! مشکل همینه که نمیخوان استقلال به معنی دقیق کلمه باشگاه واقعی باشه..
ما که سالهاست فهمیدیم..اون لنگیهای بالا بالایی که دشمنی قدیمی و عمیق با استقلال بزرگ دارن همیشه بزرگترین مشکلات و حاشیه ها رو بخصوص تو مدیریت باشگاه که مهم ترین جای هر باشگاهی هست بوجود آوردن و خواهند آورد..
هرگز اجازه نمیدن استقلال رنگ ثبات مدیریت و درآمد پایدار و بیرون رفتن از حاشیه های مدیریتی،اجرایی و فنی و آرامش خیال رو بخودش ببینه..
چرا استقلال 25 ساله ستاره سوم نگرفته؟؟آیا دلایلی غیر از مشکلات مدیریتی و نبود منابع پولی پایدار و تامین هزینه ها داشته؟؟آیا داشتن یک کمپ مجهز و حرفه ای و استادیوم اختصاصی کمترین حق پرافتخارترین تیم ایران نیست؟؟!
مطمین باشید اونهایی که تصمیم گیرندگان اصلی ورزش و فوتبالند و بالادستی هستن(لنگیهای دم کلفت) به هیچ وجه و هرگز اجازه نمیدن استقلال رنگ آرامش فنی،ثبات مدیریت و رونق اقتصادی رو ببینه و قدرت اول آسیا بشود چون از گذشته پرافتخار و درخشان این باشگاه بزرگ خبر دارند و میترسند...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار