ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل سپاهان اصفهان از هفته پانزدهم لیگ برتر مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپاهان از بازی های هفته پانزدهم  لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، علی قربانی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل سپاهان

به گزارش استقلال نیوز، بالاخره در آخرین دیدار نیم فصل شانس درب خانه قائدی را زد و وینفرید شفر برای اولین بار در طول فصل او را از ابتدا در ترکیب استقلال قرار داد. سرمربی آلمانی استقلال تغییرات دیگری هم در ترکیب آبی پوشان اعمال کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

* سید حسین حسینی با قدرت و با صلابت همچنان انتخاب اول شفر در دروازه است.

** در قلب دفاع استقلال زوج همیشگی روزبه چشمی و سید مجید حسینی قرار دارند ولی دفاع های کناری استقلال تغییر کردند. وریا غفوری بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش دوباره به سمت راست خط دفاعی استقلال برگشت و حیدری را نیمکت نشین کرد اما در سمت چپ قرار گرفتن امید نورافکن به جای میلاد زکی پور هم جالب است و هم سودمند. نور افکن هم در کارهای دفاعی تبحر دارد و هم در کارهای هجومی مثمر ثمر است. زکی پور در کارهای هجومی و مخصوصا" ارسال ضعف زیادی دارد و باید این نقایص را برطرف کند.

*** علیرغم شماتیک ترکیبی که کانال رسمی باشگاه منتشر کرد، به نظر می رسد ابراهیمی و جپاروف همچون گذشته دو ستون اصلی خط میانی استقلال هستند. البته باید دید امید ابراهیمی که امروز به عنوان کاپیتان وظیفه سنگین تری به عنوان فرمانده استقلال در زمین خواهد داشت، در نقش هافبک دفاعی  تا چه اندازه می تواند موفق باشد. قرار گرفتن همزمان  شجاعیان و قائدی در ترکیب امروز، هم خلاقیت خط هافبک و هم وضعیت تهاجمی استقلال را بهبود می بخشد. این اولین تجربه قائدی جوان در ترکیب اصلی استقلال است و امیدواریم از این شانس نهایت استفاده را ببرد.

**** در آخرین بازی نیم فصل هم خط حمله استقلال که نیاز به ثبات دارد دچار تغییر شد و باز هم زوجی جدید به دنبال گلزنی برای برای آبی پوشان خواهند بود. علی قربانی بعد از مدت ها دوباره از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت و فرشید اسماعیلی هم بعد از یک بازی مجددا" به خط حمله استقلال برگشت. عملکرد ضعیف جابر انصاری و سجاد شهباززاده در دیدارهای گذشته آن ها را روانه نیمکت ذخیره ها کرد تا با توجه به اینکه بعد از این بازی و با توجه به نقل و انتقالات نیم فصل مهاجمان جدیدی به استقلال اضافه خواهند شد، شاید دیگر نتوانند فرصت فیکس بازی کردن برای استقلال و یا حتی حضور در این تیم را بدست بیاورد.

***** بازیکنان نیمکت نشین استقلال برابر سپاهان:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فرشید باقری، یعقوب کریمی، میلاد زکی پور، پژمان منتظری و پادوانی

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار